Camera Deputaților vrea să furnizeze populației și mediului de business servicii de calitate printr-o platformă IT estimată la 10,5 milioane de lei, fără TVA, pentru 14 luni, potrivit datelor unui anunț de licitație al instituției. Ofertele vor fi deschise în a doua parte a lunii ianuarie 2021.
Denumit "Creșterea capacității administrative a Camerei Deputaților pentru furnizarea de servicii de calitate”, proiectul va fi finanțat din fonduri europene nerambursabile și va avea o durată de pentru 14 luni de la data atribuirii.
"Obiectivul general al proiectului constă în creșterea capacității administrative a structurii organizatorice a serviciilor Camerei Deputaților prin măsuri de simplificare a furnizării serviciilor către beneficiari, susținute prin implementarea unor soluții informatice inovative. Contractul presupune furnizarea de echipamente hardware necesare platformei de acces, procesare și stocare documente, furnizarea de licențe pentru software, servicii de consultanță pentru definirea în detaliu a cerințelor adoptării noului cadru procedural și informațional în vederea îmbunătățirii interacțiunii cetățenilor și mediului de afaceri și creșterea calității serviciilor furnizate, servicii IT, constând în totalitatea serviciilor pentru implementarea sistemului, precum și pentru garanția și suportul acestuia, servicii de instruire a utilizatorilor și administratorilor soluțiilor informatice implementate, precum și servicii de scanare", se arată în anunțul licitației.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Punerea în funcțiune a platformei va optimiza și simplifica procesele operaționale din cadrul Camerei Deputailor și va reduce cu cel puțin 20% durata pentru parcurgerea procedurilor administrative aferente serviciilor publice furnizate cetățenilor, prin digitalizarea fluxurilor de lucru din cadrul instituției.
De asemenea, proiectul va conduce la îmbunătățirea abilităților și cunoștințelor personalului Camerei Deputaților.
"Prin proiect se urmărește implementarea unor măsuri de simplificare pentru reducerea poverii administrative pentru beneficiari, prin posibilitatea constituirii dosarelor electronice (inclusiv retro-digitalizarea acestora în cazul în care sunt depuse în format letric la registratura instituției), actualizarea acestora prin schimbul de informații electronice prin portal, înregistrarea automată în registratura electronică, stocarea în dosarul electronic, notificarea personalului cu privire la primirea unui nou document. În plus, va avea loc digitizarea fluxurilor interne ale instituției aferente proceselor de asigurare a serviciilor prin intermediul platformei integrate și asigurarea lucrului colaborativ pe documentele aferente procesului pentru personalul instituției, eliminându-se astfel posibilitatea pierderii, dublării datelor și informațiilor deținute în cadrul instituției", se arată în caietul de sarcini al licitației.