90% din angajați consideră foarte utile programele de well-being implementate la locul de muncă

90% din angajați consideră foarte utile programele de well-being implementate la locul de muncă
scris 19 apr 2016

Cererea de programe corporate well-being se află pe un trend ascendent în România, cu creșteri notabile în ultimii cinci ani, atelierele de beauty & fashion, dezvoltare personală și arte plastice fiind cele mai solicitate, potrivit SmartExperience, furnizor de soluții și programe de corporate well-being din România.

Programele de corporate well-being implementate la locul de muncă au un impact pozitiv asupra angajaților și a lucrului în echipă în cadrul companiilor din România, potrivit unui sondaj realizat, în perioada ianuarie - martie 2016, de SmartExperience.

Urmărește-ne și pe Google News

”Pe de-o parte, angajatorii identifică în aceste ateliere un tip de beneficii extrasalariale prin care pot investi în starea de bine a angajaților lor, iar angajații care participă simt mai eficient apartenența la echipa din care fac parte. Încă din timpul desfășurării programelor, dar și pe termen lung, angajații observă îmbunătățirea stării și creșterea nivelului de energie pozitivă, creșterea productivității, precum și plăcerea de a lucra în echipă”, a declarat Alecsandra Ioniță, CEO și well-being specialist SmartExperience.

Sondajul extensiv a fost realizat de SmartExperience în cadrul a opt companii multinaționale care au implementat cel puțin un atelier în intervalul ianuarie - martie 2016 și au împreună peste 8.000 de angajați în sediile din București și din țară. Companiile sunt lideri de piață în industrii precum IT și telecomunicații, farmaceutică și sectorul financiar-bancar.

20% din angajați sunt dispuși să-și vândă parolele de la locul de muncă CITEȘTE ȘI 20% din angajați sunt dispuși să-și vândă parolele de la locul de muncă

Peste 90% din angajații care au participat în ultimele trei luni la cel puțin un program de well-being organizat de angajatorul lor consideră foarte utile aceste ateliere. Printre motivele nominalizate se regăsesc: oportunitatea de a-și cunoaște mai bine colegii de serviciu și îmbunătățirea relațiilor cu aceștia, creșterea nivelului de încredere în sine la locul de muncă, posibilitatea de a experimenta activități noi, precum și șansa de a se relaxa.

SmartExperience și-a început activitatea în 2010, prin organizarea de ateliere tematice pentru relaxarea angajaților și furnizează servicii complete pentru unele dintre cele mai mari companii din țară. Programele implementate se desfășoară la sediul companiilor, fie în pauzele de prânz, fie după orele de serviciu.

viewscnt
Afla mai multe despre
angajați
programe
well-being