Intrarea Bolt Food în România era pregătită înainte ca Uber Eats să își anunțe retragerea, intenția fiind acum ca spațiul lăsat liber de compania americană să fie ocupat pe cât posibil, spune la Profit TV Cristian Sălceanu, Country Manager Bolt. El arată că pandemia de coronavirus cu restricțiile de circulație aferente, care au impulsionat comerțul online, a favorizat extinderea mai rapidă a serviciului.
El explică faptul că lansarea în România a servicului de livrare de mâncare, anunțată de Profit.ro din primăvara anului trecut ca fiind pregătită, nu are o legătură directă cu retragerea Uber Eats din România, anunțată pe 4 mai ca urmând să aibă loc pe 3 iunie.
"Proiectul a demarat la noi cu câteva săptămâni înainte de a afla această veste (plecarea Uber Eats - n.r.), a fost și pentru noi o surpriză totală. Deci, nu are legătură, noi intram pe piață cu sau fără Uber Eats. Întâmplător, însă, da, se creează acum acest spațiu pe care evident că vrem să-l ocupăm pe cât posibil. Credem că există și o similitudine a bazelor de clienți", spune managerul Bolt România la Profit TV, în emisiunea Profit LIVE, transmisă începând cu ora 17.30 (marțea de la 15.30) și în care mediul de business vorbește despre situația actuală.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compana estoniană Bolt, cunoscută anterior ca Taxify, care și-a lansat propriul serviciu pentru livrarea comenzilor de mâncare în Europa, a intrat miercuri în România cu Bolt Food.
În același timp, Bolt, platformă europeană de transport la cerere, a anunțat marți că a primit o investiție de 100 de milioane de euro de la Naya Capital Management și continuă să-și extindă toate segmentele de servicii, de la ride-hailing la micromobilitate și livrare de produse alimentare, în Europa și Africa.
Sălceanu arată că Bolt nu a recurs la măsuri de concediere și că va investi în continuare în diferite proiecte, inclusiv intrarea în România pe nișa de livrări de mâncare fiind o decizie pe termen lung.