Netflix a pierdut încă aproape un milion de abonați

Netflix a pierdut încă aproape un milion de abonați
scris 20 iul 2022

Netflix a continuat să piardă abonați și în al doilea trimestru al acestui an, însă, pierderea a fost la mai puțin de jumătate decât se aștepta. Versiunea cu reclame va fi lansată anul viitor, însă, va oferi conținut mai puțin.

În al doilea trimestru al anului, Netflix a pierdut 970.000 de abonați, de aproape cinci ori mai mult decât în primul trimestru, însă, sub estimări. În urmă cu trei luni, cei de la Netflix spuneau că se așteaptă să piardă 2 milioane de abonați.

Urmărește-ne și pe Google News

Netflix are acum 220,67 de milioane de abonați, iar vestea bună este că trimestrul viitor ar trebui să câștige un milion de abonați, conform estimărilor companiei.

HBO a câștigat lupta cu celelalte platforme de streaming video pentru nominalizările Emmy CITEȘTE ȘI HBO a câștigat lupta cu celelalte platforme de streaming video pentru nominalizările Emmy

În aceeași perioadă, Netflix a avut venituri de 7,97 miliarde de dolari, puțin sub estimările de 8,04 miliarde de dolari, dar în creștere cu 8,6% de la an la an.

Netflix și-a anunțat acționarii că planurile de lansare a versiuni cu reclame au fost amânate pentru începutul anului viitor. Această versiune va fi lansată prima oară în regiunile în care sumele investite în reclame sunt mai mari.

Șeful companiei spune că există negocieri cu studiourile privind drepturile de difuzare, dar că la momentul lansării versiunii cu reclame aceasta va avea mai puțin conținut decât versiunea actuală.

Acțiunile companiei au crescut cu peste 7% după anunț.

viewscnt
Afla mai multe despre
netflix
abonați
streaming
video
filme
seriale