După mai puțin de o lună, serviciul de streaming HBO Max, lansat pe 27 mai, a ajuns la 4,1 milioane de abonați.
Șeful AT&T, John Stankey, a anunțat că HBO și HBO Max au ajuns să cumuleze, la finalul celui de-al doilea trimestru al anului, 36,3 milioane de abonați. Cifra este valabilă pentru Statele Unite, noul serviciu de streaming nefiind încă disponibil în alte regiuni.
De la 34,6 milioane, cât înregistrau la finele anului trecut, serviciile HBO au crescut în jumătate de an cu 5%.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Din totalul abonaților, AT&T a dat acces la HBO Ma, unui număr de 26,5 milioane de clienți. Dintre aceștia, 4,1 milioane au activat până acum noul serviciu de streaming.
23,5 milioane din cele 26,5 milioane de clienți au fost dobândiți prin intermediul firmelor de cablu. Restul de 3 milioane au achiziționat serviciul direct. Cifra de 4,1 milioane de abonați, câți are HBO Max acum, nu-i include pe cei 3 milioane de clienți direcți.
1 milion din cei 4,1 milioane de abonați au fost atrași prin intermediul ofertelor făcute de AT&T clienților de servicii broadband sau wireless, unde pachetele au inclus și abonamente HBO Max.
Complexitatea strategiei de atragere a clienților este o veche caracteristică a HBO, care folosește canale multiple de distribuție și are, încă, mai multe servicii de streaming pe piață, pe care urmează să le combine într-unul singur.
AT&T spune că în cazul noului HBO Max, timpul petrecut de abonați pentru vizionarea conținutului este mai mare cu 70% decât era în cazul HBO Now / Go.
De asemenea, toate cele 6 noi creații originale HBO se numără printre cele mai vizionate 25 de seriale. Până la sfârșitul lunii viitoare, numărul serialelor originale HBO Max va ajunge la 21.
Targetul HBO Max este să ajungă la 50-55 milioane de abonați, în Statele Unite, până în 2025.