Startup-ul BankSpot, o platformă care vrea să faciliteze procesul de creditare, intenționează să ajungă la un portofoliu de 20 de instituții financiare bancare și nonbancare (IFN-uri) și să-și extindă serviciile în sectorul imobiliar și cel al brokerajului.
„Ne dorim să finalizăm colaborările cu instituțiile bancare, cel puțin 20 de instituții bancare vrem să avem în portofoliu. Luăm în calcul atacarea mai multor segmente de piață, inclusiv segmentul imobiliar și cel al brokerajului”, a spus, la PROFIT NEWS TV, Bogdan Iliescu, CEO BankSpot.
În ceea ce privește segmentul de brokeraj, startup-ul vrea să atragă cât mai mulți parteneri prin licențierea platformei BankSpot, eficientizând astfel tot procesul de creditare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Sistemul bancar nu numai că a început să se digitalizeze, dar și să-și facă propriile linii de creditare interne. Ușor-ușor brokerii vor trebui să meargă și ei spre era asta digitală și să-și creeze ecosisteme astfel încât să numai lucreze door-to-door cu clienții și să se plimbe din bancă în bancă pentru a aduce dosarele. În următorii ani eu cred că nu vor mai exista la fel de multe sucursale”, mai spune acesta.
În momentul de față, BankSpot are 13 bănci partenere și 3 IFN-uri.
Raiffeisen Bank, BCR, ING Bank și OTP Bank lipsesc încă din portofoliul companiei.
„Suntem în discuții cu Banca Transilvania și urmează să demarăm negocierile”, afirmă Bogdan Iliescu.
În segmentul imobiliar, CEO-ul BankSpot susține că își doresc „parteneriate solide atât cu dezvoltatorii, cât și cu agențiile imobiliare, pentru eficientizarea procesului de achiziție și încurajarea acestuia”.
Startup-ul vizează și atragerea unei finanțări de tip pre-seed de până la 250.000 de euro și extinderea în afara granițelor României.
„Ne dorim să dezvoltăm businessul cel puțin la nivel european. Este prematur să mă pronunț în acest moment pentru că primul pas este să ne extindem serviciile la nivel național”, mai precizează acesta.