Ministerul Turismului: Nu au fost depuse sesizări de către turiști români care au contractat servicii prin Thomas Cook

Ministerul Turismului: Nu au fost depuse sesizări de către turiști români care au contractat servicii prin Thomas Cook
scris 24 sep 2019

Ministerul Turismului a anunțat marți că, până în acest moment, nu au fost depuse la sediul instituției sau la Ministerul Afacerilor Externe și Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT) sesizări din partea turiștilor români care au contractat servicii sau pachete turistice de la Thomas Cook, cel mai vechi operator de călătorii din lume care a intrat în faliment.

Marți, la Ministerul Turismului a fost organizată o ședință de lucru la care au participat reprezentanți ai Ministerului Afacerilor Externe și Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România (ANAT), scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Complexul de lux Vila 23 Snagov, modernizat cu 15 milioane euro de acționarii Midocar, dar intrat în faliment, este din nou scos la vânzare, la un preț și mai mic CITEȘTE ȘI FOTO Complexul de lux Vila 23 Snagov, modernizat cu 15 milioane euro de acționarii Midocar, dar intrat în faliment, este din nou scos la vânzare, la un preț și mai mic

”Ministrul Turismului, Bogdan Trif, a cerut încă de ieri reprezentanților ANAT o situație exactă a turiștilor români care au contractat servicii turistice de la tour operatorul Thomas Cook. Până în acest moment, nu au fost depuse la Ministerul Turismului sau Ministerul Afacerilor Externe și ANAT sesizări din partea turiștilor români care au contractat servicii/pachete turistice de la Thomas Cook. Din datele prezentate în cadrul Grupului de Lucru constituit la nivelul Ministerului Turismului, nu rezultă faptul că, la ora actuală, ar exista cetățeni români aflați în dificultate astfel încât să necesite repatrierea”, a informat ministerul.

De asemenea, ministrul Turismului a cerut, printr-o adresă oficială, tuturor agențiilor de turism din România să raporteze la Minister situația exactă a tuturor turiștilor care au achiziționat pachete sau servicii turistice de la touroperatorul Thomas Cook.

Reprezentanții Ministerului Afacerilor Externe le recomandă cetățenilor români afectați și aflați în situații deosebite să solicite asistență consulară la numerele de telefon ale misiunii diplomatice sau ale oficiului consular competent din statul de reședință, apelurile fiind redirecționate către Centrul de Contact și Suport al Cetățenilor Români din Străinătate și preluate de către operatorii call center în regim de permanență.

Toate sesizările vor fi comunicate în regim de urgență Grupului de Lucru constituit la Ministerul Turismului care are în componență și reprezentanții MAE și ANAT astfel încât să se poată interveni pentru rezolvarea problemelor în cel mai scurt timp.

”Ministerul Turismului, Ministerul Afacerilor Externe și ANAT vor asigura în continuare monitorizarea atentă a situației până când toți turiștii care se află în acest moment în executarea unui pachet turistic se vor întoarce în siguranță în țară”, a mai precizat ministerul.

viewscnt
Afla mai multe despre
ministerul turismului
thomas cook