România este o piață cheie pentru Whirlpool în Europa Centrală, cu un potențial de creștere major, și, deși grupul american nu deține o unitate de producție a produselor electrocasnice pe plan local, cumpără materiale și componente cu o valoare apropiată de vânzările realizate la nivel național.
Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, ING și Telekom România și programată pentru 30 septembrie.
Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI
“România este o țară importantă pentru Whirlpool, o piață cheie în creștere în Europa Centrală, care oferă un potențial major de creștere în EMEA. (…). Anul trecut, piața din România s-a dovedit a fi una solidă, în ciuda pandemiei. Și în 2021 vedem o creștere foarte puternică”, a declarat pentru Profit Gilles Morel, președintele Whirlpool pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
El se așteaptă la o nouă creștere în anii următori, în special pentru categorii precum mașinile de spălat vase, uscătoarele sau produsele încorporabile pentru bucătărie, al căror nivel de penetrare este încă unul scăzut în România.
Producătorul de electrocasnice are în Europa fabrici în Italia, Polonia și Slovacia și se confruntă, ca și multe alte companii din domenii diverse, cu provocări legate de disponibilitatea anumitor materiale și cu o creștere la niveluri record a costurilor cu componentele și materiile prime.
Cererea mare din întreaga lume și congestia rutelor de transport maritime au dus la întârzieri și costuri mai mari cu transportul produselor și întreg fluxul logistic.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV evoMAG negociază fonduri de până la 5 milioane euro de la fonduri de investiții și ia în calcul listarea la bursă“Continuăm să ne adaptăm lanțul de aprovizionare acestor condiții. Nu este ceva legat în mod specific de România, ci o provocare globală, în industria noastră și în alte industrii”, spune Morel.
Prezentă local cu mărcile Whirlpool, Hotpoint și Indesit, compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproape 300 de milioane de lei (62 milioane euro).
Cererea pentru electrocasnicele mari a înregistrat anul trecut o creștere fără precedent în România, urmare a pandemiei COVID, piața urcând cu 9% ca număr de unități vândute. Pentru 2021 este așteptat un nou avans, de cel puțin 5%.