Populara aplicație video TikTok intenționează să lanseze la începutul lunii august o platformă de e-commerce în ideea de a vinde produse "Made in China" pe piața din SUA, a informat marți cotidianul "The Wall Street Journal", citând surse din apropierea acestui dosar.
Obiectivul TikTok ar fi acela de a reproduce în SUA succesul înregistrat de alte platformele chineze de shopping Shein și Temu. Potrivit WSJ, viitoarea platformă de e-commerce a TikTok va fi responsabilă pentru depozitarea și livrarea articolelor în numele producătorilor și comercianților din China, arată Agerpres.

Această intenție a TikTok de a intra pe segmentul de e-commerce vine într-un moment în care aplicația video a intrat în vizorul oficialilor americani care au îngrijorări cu privire la securitatea datelor.
TikTok se luptă pentru a nu fi interzisă în SUA după ce parlamentarii americani au introdus un proiect de lege care ar da administrației Biden autoritatea de a interzice acele aplicații care reprezintă un risc la adresa securității.

Aplicația TikTok, deținută de compania chineză ByteDance, a înregistrat o creștere explozivă a numărului de utilizatori la nivel mondial în ultimii ani, în pofida faptului că a intrat în vizorul autorităților de reglementare din SUA și alte regiuni.
În prezent, TikTok a ajuns la un miliard de utilizatori activi lunari în întreaga lume, însă SUA este cea mai mare piață a sa.