Ana-Maria Pâslaru, director de Marketing în cadrul Unilever South Central Europe, va prelua funcția de Country Managing Director pentru Țările Baltice în cadrul Unilever. Țările Baltice formează o enitate de business în regiunea Europa Centrală și de Est (CEE), regiune din care face parte și Unilever South Central Europe.
Ana-Maria Pâslaru și-a început cariera în Unilever în anul 2007 în rolul de management trainee și a deținut mai multe funcții în cadrul departmentelor de marketing și customer marketing, ocupând funcția de director de Marketing Home & Personal Care USCE & CEE Home Care din anul 2015..
În urma acestei mutări, Monica Tamaș, Senior Category Manager Laundry, va prelua funcția de Home and Personal Care Leader și se va alătura boardului Unilever South Central Europe Unilever, cu sediul în București, de unde va coordona operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia și Muntenegru. Monica Tamaș s-a alăturat echipei Unilever în anul 2013, are o experiență de 13 ani în marketing.
Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi.
Compania are 169.000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 52.7 miliarde euro în 2016.