Schimbare de strategie: Carrefour renunță în România la marketplace și insistă pe e-commerce cu produse proprii

Schimbare de strategie: Carrefour renunță în România la marketplace și insistă pe e-commerce cu produse proprii
scris 20 ian 2020

Grupul francez de retail Carrefour renunță din luna martie, în România,  la platforma de marketplace, unde sunt la acest moment peste 300 de vendori, și se va concentra pe creșterea vânzărilor de produse proprii pe nișa de e-commerce.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider

Prosus, companie din care face parte și eMag, interesată să cumpere o altă firmă de livrări de mâncare după ce a pierdut lupta pentru Just Eat. \ CITEȘTE ȘI Prosus, companie din care face parte și eMag, interesată să cumpere o altă firmă de livrări de mâncare după ce a pierdut lupta pentru Just Eat. "Analizăm mai multe opțiuni."
Urmărește-ne și pe Google News

Segmentul marketplace (platformă online de vânzări) a fost lansat spre implementare în 2017. În 2018, Carrefour prezenta primul sistem de tip marketplace dezvoltat de un retailer de bunuri de larg consum în România, denumit Carrefour&Partenerii, un mall virtual în care alți retaileri își pun la vânzare produsele.

Acum, Carrefour renunță la marketplace, dar susține că analizează "opțiuni alternative" de a continua colaborarea cu retailerii înscriși pe platformă.

Compania a lansat recent o nouă aplicație mobilă, care permite utilizatorilor să cumpere, să plătească și, acum, să comande online folosind telefonul mobil. 

Platforma Bringo, o aplicație IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate și primite de cumpărători direct acasă, preluată în 2017 de grupul francez de retail Carrefour, conform informațiilor anunțate atunci de Profit.ro, și-a accelerat business-ul în 2018, majorându-și substanțial cifra de afaceri, dar și pierderea pe fondul cheltuielilor aferente acestei expansiuni.

Preluarea Bringo de către Carrefour, anunțată în premieră de Profit.ro, a fost cea mai importantă mișcare din ultimii ani pe o piață a comerțului online cu alimente în care retailerii încă încearcă să găsească cea mai bună intrare.

EXCLUSIV Frații Cristescu, unii dintre cei mai puternici și discreți oameni de afaceri din România, pregătesc 6 centre comerciale. Reconversie de hale industriale CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Frații Cristescu, unii dintre cei mai puternici și discreți oameni de afaceri din România, pregătesc 6 centre comerciale. Reconversie de hale industriale

Grupul Carrefour România deține 347 de magazine, dintre care 35 hipermarketuri Carrefour, 262 supermarketuri (221 magazine Market și 41 magazine Express Orange), 42 magazine de proximitate Express, 8 magazine de proximitate Contact,  plus un magazin online și rețeaua Supeco, administrată separat.

În 2018, retailul alimentar din România a depășit granița istorică de 100 miliarde lei, principalii jucători din piață fiind Kaufland, Carrefour, Lidl, Auchan și Mega Image.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
marketplace