Platforma cehă de fashion online Glami, intrată în vară în România, transmite că a atins pe piața locală un volum de venituri de 2 milioane euro și are ca obiectiv pentru anul viitor o creștere de 10 ori a cotei de clienți. La acest moment platforma are circa 90.000 de vizitatori zilnici și aproximativ 24.000 de comenzi în magazinele partenere. Aproximativ 80% din cele peste 24.000 de comenzi aduse partenerilor au fost însă comenzi direcționate către magazinele online internaționale.
Pentru anul viitor, Glami România speră ca 40% din trafic să fie direcționat către magazine locale.
Glami România a fost lansat în luna iunie, cu 20 de magazine online și aproximativ 150.000 de produse. Acum anunță 60 de magazine online în portofoliu și aproximativ 400.000 de produse.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Producătorul de produse din carne Cris-Tim a cumpărat fabrica Diavist din Prahova deținută de familia Cord. Fabrica a intrat în insolvență acuzând crizaGlami România a fost a opta țară de lansare a catalogului online de fashion.
Glami își va mări și echipa operațională, ca parte a procesului de creștere: “La fel de important pentru creșterea noastră va fi să ne mărim echipa operațională în România cu persoane care ne înțeleg misiunea și au talentul necesar”, a declarat Michal Jirak, fondatorul Glami România.