Platforma cehă de fashion online Glami, intrată în vară în România, transmite că a atins pe piața locală un volum de venituri de 2 milioane euro și are ca obiectiv pentru anul viitor o creștere de 10 ori a cotei de clienți. La acest moment platforma are circa 90.000 de vizitatori zilnici și aproximativ 24.000 de comenzi în magazinele partenere. Aproximativ 80% din cele peste 24.000 de comenzi aduse partenerilor au fost însă comenzi direcționate către magazinele online internaționale.
Pentru anul viitor, Glami România speră ca 40% din trafic să fie direcționat către magazine locale.
Glami România a fost lansat în luna iunie, cu 20 de magazine online și aproximativ 150.000 de produse. Acum anunță 60 de magazine online în portofoliu și aproximativ 400.000 de produse.

Glami România a fost a opta țară de lansare a catalogului online de fashion.
Glami își va mări și echipa operațională, ca parte a procesului de creștere: “La fel de important pentru creșterea noastră va fi să ne mărim echipa operațională în România cu persoane care ne înțeleg misiunea și au talentul necesar”, a declarat Michal Jirak, fondatorul Glami România.