Pasajul care conectează magazinul Unirea Shopping Center de stația de metrou și galeria comercială de 2.000 de metri pătrați din cadrul acestuia vor fi deschise la mijlocul lunii septembrie, au precizat pentru Profit.ro reprezentanții centrului comercial. Proiectul, în valoare de aproximativ 4 milioane euro, este rezultatul unui parteneriat între Unirea Shoping Center și Metrorex.
Momentan a fost redeschisă a doua intrare în stația de metrou Unirii 2.
”Lucrările definite în proiect și deja executate, au inclus schimbarea radicală a finisajelor (tavanele, pardoselile și pereții), schimbarea totală a iluminatului și suplimentarea corpurilor de iluminat, înlocuirea ușilor de acces în stație, precum și a balustradelor în zona de protecție a pasagerilor”, se arată într-un comunicat al centrului comercial.
Pasajul include și o galerie comercială de circa 2.000 metri pătrați, respectiv 15-16 magazine de servicii, accesorii, curățătorie și patiserie. Galeria va fi deschisă oficial în septembrie, iar cei mai mulți chiriași se află deja în faza finală a lucrărilor de finisaje interioare, precizează Unirea Shopping Center.
Unirea Shopping Center devine astfel al doilea centru comercial din Capitală care beneficiază de acces direct din stația de metrou, după Sun Plaza care acces la stația de metrou Piața Sudului.
Planurile de conectare a magazinului la stația de metrou Unirii au fost anunțate încă din 2012, dar lucrările au început în ianuarie 2015 și trebuiau să dureze cinci luni.
În București, și centrul comercial Sun Plaza din zona Berceni este conectat printr-un pasaj la o stație de metrou.
Magazinul Unirea Shopping Center este controlat indirect de familia Adamescu, prin The Nova Group Investments România, care deține, potrivit datelor de la sfârșitul lunii iunie, un pachet reprezentând 74,16% din acțiunile societății. În structura acționariatului se mai regăsește SIF Muntenia (SIF4), cu 10% din titluri.
În primele șase luni ale anului, Unirea Shopping Center a raportat o cifră de afaceri de 36,4 milioane lei, în creștere cu 1,4%, și un profit net de 1,7 milioane lei, de cinci ori mai mare.