Jumbo pregătește lansarea unui magazin online pentru România în acest an, mai târziu decât plănuia inițial, în contextul în care activitatea retailerului elen de jucării și decorațiuni a fost dată peste cap de pandemie.
Pandemia a obligat retailerul să amâne, anul trecut, lansarea magazinului online și a noului hipermarket pregătite pentru România.
Pe lângă România, Jumbo a amânat planurile de extindere și în Cipru și Grecia, unde urma să deschidă noi hipermaketuri tot în 2020. Totuși, în Cipru, compania a deschis, în luna mai, un magazin online.
În România, firma care se va ocupa de administrarea viitorului magazin online, Jumbo.ro, va avea sediul la Craiova, unde compania are în plan și un nou hipermarket, a cărui data de deschidere este momentan incertă.
Vânzările Jumbo au scăzut cu aproape o cincime în 2020, un an “de supraviețuire” pentru retaileri, în contextul închiderii magazinelor non-esențiale ca răspuns la pandemia de Covid-19.
Jumbo deține o rețea de 80 de hipermarketuri de jucării, dintre care 52 în Grecia, 14 în România, 9 în Bulgaria și 5 în Cipru, precum și două magazine online, operate din Grecia și, respectiv din Cipru.