Grupul belgian Puratos, producător de ingrediente pentru industria de brutărie, patiserie și ciocolaterie, anunță schimbări în managementul executiv, la nivel regional și local.
La un an de la numirea Gabrielei Bereș în rol regional, Puratos extinde responsabilitățile managerului român, care va asigura acum implementarea strategiei grupului într-o regiune extinsă la 18 piețe, ce generează o cifră de afaceri de circa 150 de milioane de euro.
Gabriela Bereș va superviza activitățile subsidiarelor din Austria, Cehia, Slovacia, Croația, Slovenia, Ungaria, Ucraina, Republica Moldova, România, Serbia, Bosnia-Herțegovina și operațiunile din Albania, Kosovo, Georgia, Armenia, Turkmenistan, Tadjikistan și Uzbekistan, unde compania activează cu distribuție externalizată, prin rețele de distribuitori locali.
CITEȘTE ȘI Date avansate de șeful Ahold Delhaize: Mega Image se apropie de 700 de magazine în România. Cardul de fidelitate pentru clienți, lansat în noiembrie, a ajuns la 300.000 de utilizatoriÎn același timp, Gabriel Gălușcan va prelua rolul de Director General Puratos România, urmând să asigure continuitatea creșterii și consolidării poziției companiei pe piața românească. El are o experiență de 20 de ani în cadrul echipei, în ultimii 11 ani fiind Director Național de Vânzări, perioadă în care a avut un aport valoros în creșterea cifrei de afaceri a companiei, inclusiv prin dezvoltarea relațiilor comerciale cu artizanii și companiile de distribuție.
Puratos România este unul dintre principalii jucători de pe piața de ingrediente pentru industria alimentară. Compania deține o fabrică cu trei linii de producție pentru materii prime și ingrediente destinate industriei locale de brutărie, patiserie și ciocolaterie și reprezintă de asemenea, un nod logistic de aprovizionare cu o gamă largă de produse pentru filialele Puratos din Bulgaria, Grecia, Republica Moldova, Ungaria, Kosovo, Serbia și Israel.
Compania a fost fondată în Belgia în 1919, cu sediul central la Bruxelles, are 8.780 de angajați în 70 de țări, deține 64 de unități de producție și 82 de centre de inovație, oferind clienților ingrediente calitative și nutritive adaptate cerințelor locale. Produsele Puratos sunt comercializate în 100 de țări, în 2018 cifra de afaceri a Puratos a atins 1,7 miliarde de euro la nivel global.
Puratos România are o rețea de 12 filiale la nivel național și două centre de inovație, la București și Cluj-Napoca. Compania a fost înființată în 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov și 150 de angajați. Puratos România este unul din principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins care conține maiele active, cereale încolțite și hidratate în maia lichidă, ciocolata belgiană Belcolade, umpluturi cu conținut bogat de fructe, glazuri, creme fine pentru deserturi.