Gigantul Reckitt Benckiser și-a vândut, în pierdere, divizia de lapte praf din China

Gigantul Reckitt Benckiser și-a vândut, în pierdere, divizia de lapte praf din China
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 iun 2021

Gigantul din domeniul bunurilor de larg consum Reckitt Benckiser și-a vândut, în pierdere, divizia de lapte praf din China unei firme de private equity.

Compania a vândut divizia cu 2,2 miliarde dolari, cu circa 3,5 miliarde dolari mai puțin decât a plătit, și va încasa efectiv 1,3 miliarde dolari, după costuri, conform The Times.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete! CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete!

Divizia a fost preluată în 2017 ca parte a tranzacției de achiziționare a Mead Johnson cu 16.6 miliarde dolari. 

În 2017, grupul britanic Reckitt Benckiser, care vinde în România mărci precum Nurofen, Strepsils și Durex, a ajuns la un acord pentru preluarea producătorului american de mâncare pentru sugari Mead Johnson Nutrition în schimbul a 16,6 miliarde de dolari.

Prima zi din iulie vine cu noi schimbări pe piața energiei electrice. Asigură-ți un preț fix avantajos pentru anul contractual următor CITEȘTE ȘI Prima zi din iulie vine cu noi schimbări pe piața energiei electrice. Asigură-ți un preț fix avantajos pentru anul contractual următor

Britanicii au oferit 90 dolari pentru o acțiune Mead Johnson, companie înființată în urmă cu peste 100 de ani de Edward Mead Johnson, unul dintre fondatorii Johnson&Johnson. Incluzând datoriile, tranzacția evaluând grupul american la 17,9 miliarde de dolari.

Achiziția Mead Johnson, al cărei portofoliu include formule pentru sugari sub marca Enfamil, dar și alimente pentru copii și adulți, era indicată că va consolida poziția Reckitt Beckinser pe piața produselor de larg consum și va extinde prezența britanicilor pe piețele asiatice, în special China. Grupul britanic a intrat deja pe piața produselor de nutriție în 2012, prin achiziția Schiff Nutrition, care fabrică suplimente cu Omega-3 și produse pentru durerile articulare.

Totodată, integrarea operațiunilor Mead Johnson va conduce la economii anuale de 200 milioane lire sterline (250 milioane dolari) într-un interval de trei ani de la preluare, potrivit estimărilor Reckitt Beckinser.

.

Cu afaceri anuale de peste 10 miliarde lire sterline și 37.000 de angajați în 60 de țări, Reckitt Beckinser este lider pe piața mondială a produselor de igienă personală. Grupul este prezent în România din anul 2002, prin intermediul companiei Reckitt Beckinser România, cu sediul în București.

viewscnt
Afla mai multe despre
reckitt
mead
nestle
danone
retail
magazine