Compania MAM Bricolaj (Materiale și Accesorii pentru Mobilier), furnizor de materiale și accesorii pentru mobilier, estimează pentru acest an o creștere a cifrei de afaceri de până la 5 milioane de euro, se arată într-un comunicat.
În următorii doi ani, MAM Bricolaj vizează extinderea în București, unde plănuiește să mai deschidă alte două magazine proprii. Pe termen mediu și lung este luată în calcul și extinderea la nivel național, în orașe precum Cluj-Napoca, Iași sau Timișoara.
MAM Bricolaj deține și un magazin online.
Valoarea medie a bonului de cumpărături este de 250 lei, cei 15.000 de clienți MAM Bricolaj venind din trei segmente principale: meseriași independenți, firme mici de mobilă și persoane care lucrează mobilă din pasiune, spun reprezentații companiei.
CITEȘTE ȘI Dedeman operează pe bursă: a cumpărat noi acțiuni la Translectrica, ajungând să dețină 5,56% din capitalCompania a fost înființata de Cristian Găvan în anul 2011 și are în prezent 60 de angajați.
Compania a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 3,7 milioane de euro, o creștere cu 30% față de 2015, iar în primul trimestru din 2017, aceasta a înregistrat o creștere de 25% față de aceeași perioadă a anului trecut datorată vânzărilor de locuințe noi, ce a impulsionat și vânzarea de materiale pentru mobilier.