eMag, cel mai mare retailer online local, pregătește o nouă mișcare pe piață, urmând să lanseze un serviciu propriu de plată, denumit eMag Pay, pentru clienții săi, cu cont înregistrat pe eMag, care cumpără de pe alte platforme. Noul serviciu va fi pus la dispoziția comercianților.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
„Serviciul eMAG Pay va putea fi folosit de clienții noștri atunci când fac cumpărături în afara eMAG, de la alți comercianți care vor opta pentru a folosi această metodă de plată. Această modalitate va fi disponibilă pentru comercianți care vor introduce, alături de plata ramburs sau plata cu cardul, și eMAG Pay”, spune pentru Profit.ro Iulian Stanciu, CEO eMag.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit acestuia, clienții eMag vor fi avantajați deoarece nu va mai fi necesar să introducă toate datele de plată sau de livrare.
Recent, eMag și-a majorat participația deținută la Sameday Courier, furnizor principal pe segmentul livrărilor în aceeași zi pentru circa 1.000 de companii mari din România, cumpărat în primăvara anului trecut, urcând acum de la 80% la 84,6%, prin compensarea unei creanțe cu primă de capital în valoare totală de 14,1 milioane lei.
La jumătatea lunii septembrie, eMag a deschis, în complexul comercial Băneasa Shopping, cel mai mare showroom al companiei din țară, mișcare anunțată anterior de Profit.ro.
În vară, planurile anunțate pentru acest an erau noi servicii de livrare în țară, deschiderea unui depozit, furnizarea de publicitate online.
În 2017, eMAG România a înregistrat o cifră de afaceri de 2,58 miliarde lei, în creștere cu 28% față de anul precedent, iar cifra întregului grup eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în creștere cu 30% față de anul trecut.
Grupul eMAG cuprinde companiile eMAG, Conversion Marketing, PC Garage, Depanero și Fashion Days.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Milionarul agribusiness Eusebiu Guțu preia pachetul majoritar al producătorului de panificație PambaceMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.
Naspers controlează și PayU, furnizor global de servicii de plată pentru companii, care a achiziționat platforma tehnologică de plată ZOOZ, unul dintre cei mai importanți jucători de tehnologie de plăți din Israel.
PayU operează în 16 țări de pe patru continente, inclusiv în România.