Estimări: Vânzările de Black Friday 2017 din România vor atinge 170 milioane euro

Estimări: Vânzările de Black Friday 2017 din România vor atinge 170 milioane euro
scris 8 nov 2017

Conform estimărilor specialiștilor din domeniu, vânzările de Black Friday din România vor atinge sau chiar depăși pragul de 170 de milioane de euro în acest an.

”Black Friday este o sărbătoare importantă și deja putem să spunem că piața locală este una mai educată. Clienții au învățat că spre finalul lunii noiembrie, înainte de perioada sărbătorilor de iarnă, magazinele organizează campanii de reduceri, cu prețuri cu până la 60-70% mai mici. Anul acesta ne așteptăm ca vânzările din segmentul comerțului online să ajungă la valoarea de 170 milioane de euro”, a declarat Andrei Radu, Fondator GPeC.

Urmărește-ne și pe Google News

Sărbătoarea de Black Friday este extrem de populară în țări precum Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Franța sau Germania, cei mai mulți cumpărători având vârste între 18 și 34 ani. În România, sărbătoarea de reduceri este apreciată mai ales în rândul cumpărătorilor obișnuiți cu achizițiile din mediul online, produsele preferate fiind electronice și electrocasnice, haine și accesorii, parfumuri și cosmetice sau lucruri pentru casă și grădină.

STUDIU Black Friday 2017: 38% dintre români vor cumpăra doar dacă găsesc prețuri cu adevărat mai mici. Este în continuare preferată plata cash la livrare. Ce și de când încep să cumpere CITEȘTE ȘI STUDIU Black Friday 2017: 38% dintre români vor cumpăra doar dacă găsesc prețuri cu adevărat mai mici. Este în continuare preferată plata cash la livrare. Ce și de când încep să cumpere

”Magazinele online importante de la noi se pregătesc de Black Friday cu cel puțin 3-4 luni înainte de marele moment. Cu toate acestea, am observat că, mai ales în cazul magazinelor mai mici, există o oarecare lejeritate în abordarea strategiei de Black Friday. Această sărbătoare nu înseamnă doar realizarea unei pagini de campanie, cu produse interesante și cu prețuri mai mici. Black Friday înseamnă o promisiune acordată clientului, o responsabilizare a magazinelor online de la noi pentru întreg procesul, din momentul în care marfa a ajuns în depozitul magazinului până la păstrarea promisiunii de livrare în termen a comenzilor. Avem nevoie de procese bine puse la punct până când vom vorbi de un segment de business cu adevărat matur”, a mai spus Andrei Radu. 

viewscnt
Afla mai multe despre
black friday 2017