Deschiderea primului magazin offline urcă afacerile retailerului WatchShop.ro

Deschiderea primului magazin offline urcă afacerile retailerului WatchShop.ro
Profit.ro
Profit.ro
scris 27 ian 2020

Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro, administrat de HCV International, a vândut ceasuri și produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019, în creștere cu peste 15% față de anul anterior.

Deschiderea primului magazin fizic WatchShop.ro într-un mall, AFI Cotroceni, redesign-ul site-ului și o schimbare în abordarea publicului interesat de ceasuri au fost principalele argumente ale creșterii înregistrate anul trecut.

Urmărește-ne și pe Google News
Tranzacție: LOT cumpără compania germană Condor, premierul polonez exclamă: \ CITEȘTE ȘI Tranzacție: LOT cumpără compania germană Condor, premierul polonez exclamă: "O dovadă a puterii economiei Poloniei, rolurile s-au inversat!"

WatchShop.ro estimează vânzări mai mari cu 15%-20% în 2020 și creșterea rețelei de distribuție a brandurilor exclusive, care va avea cu 50% mai mulți comercianți parteneri. În continuare, site-ul WatchShop.ro va genera cele mai mari venituri, depășind, anul acesta, 6,5 milioane de lei. Diferența va fi realizată pe canalele offline: magazine proprii și distribuție.

Valoarea medie a coșului de achiziții va depăși 500 de lei în 2020 la WatchShop.ro. Anul trecut, achiziția medie a fost de 480 de lei.

În prezent, WatchShop.ro listează aproximativ 18.000 de produse.

viewscnt
Afla mai multe despre
watchshop.ro
ceasuri