Și în acest an, la Salone del Mobile Milano, ne-am reconectat cu cei mai importanți furnizori SensoDays, branduri ce definesc standarde în design, și am planuit cum sa lucram mai eficient pentru a face mai vizibile și mai accesibile cele mai valoroase inovații și cele mai noi trend-uri.
Și pentru ca spațiile exterioare devin tot mai mult o extensie naturală a locuinței, ne-am concentrat în acest an pe alegerea mobilierului outdoor, cu rol esențial pentru calitatea vieții.
Am remarcat în acest an trei branduri emblematice din portofoliul SensoDays, Nardi, Point Outdoor și Kartell, fiecare cu o viziune aparte unite prin aceleași valori: design remarcabil, durabilitate, funcționalitate și respect față de mediu.
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
De la grădinile urbane moderne la terasele minimaliste sau oazele boeme de vacanță, aceste branduri aduc un plus de valoare estetică și funcțională spațiilor outdoor. Nu doar printr-o mobilare a spațiului, ci prin crearea de experiențe și locuri în care timpul petrecut afară devine mai plăcut și mai adaptat propriului ritm interior.
Foto: Nardi SensoDays
La Salone, Nardi transforma complet spațiul expozițional într-o experiență imersivă și vizionară „Trompe-l’œil”, conceputa de designerul Raffaello Galiotto: o grădină luxuriantă, desprinsă dintr-un vis, ce fragmenteaza spațiul într-o senzatie de imersiune poetică aflată la granița dintre realitate și imaginar. Exact așa cum ne dorim și noi acasă, și de aceea piesele Nardi se găsesc deja în showroom-ul SensoDays pentru inaugurarea verii, pe terasa, la piscina sau in balcon. Nu uitați sa cereți, la prima comanda, codul de discount Nardi.

Foto: Nardi SensoDays
Brandul spaniol POINT Outdoor, promite o experiență captivantă în care sustenabilitatea și măiestria artizanala se împletesc (la propriu) în fiecare detaliu, într-un adevărat dialog cu viitorul designului și respectul pentru natura.

Foto: Point SensoDays
Iar conceptul „Kartell Future Perspectives”, propune un concept ce combina traditia cu materialele inovatoare, design AI și experiențe senzoriale. Cum este scaunul Belvedere, cu sezutul dintr-o plasa naturala in stil vienez si cadru de plastic (în curand disponibil și în varianta outdoor) sau scaunul Lilibet, cu un șezut din țesătura jacquard dar inbunatatita tactil printr-o proiectare asistata de artificial intelligence.

Foto: Kartell SensoDays
Salone del Mobile Milano, este un uriaș laborator creativ, unde cele mai emblematice produse se regasesc alături de idei noi, efecte vizuale spectaculoase, perspective infinite și o atmosfera de vis, într-un dialog continuu. Va asteptam in showroom SensoDays, sau pe site, pentru a exersa acest dialog și libertatea estetică mai aproape de casa.
SensoDays – mereu în pas cu excelența
Prin participarea la Salone del Mobile Milano 2025, SensoDays își reafirmă angajamentul de a aduce în România cele mai inovatoare, sustenabile și expresive branduri de mobilier. Ne dorim ca fiecare colecție selectată să inspire și să transforme spațiile într-un mod autentic fie că vorbim despre interioare rafinate sau grădini spectaculoase. Suntem aici pentru a descoperi viitorul designului și pentru a-l aduce mai aproape de voi.