Fondul dezvoltă magazine stand alone sau spații comerciale în industria de food , în zona de vest a țării iar apoi închiriază magazinele către retaileri internaționali. Principalii lor clienți sunt Mcdonalds, Mega Image, Profi.
Prezenți deja în 3 orașe ale țării Cluj Napoca, Oradea, Zalău și având în portofoliu un număr de 5 magazine, fondul dorește extinderea și în celalalte regiuni ale țării.
Magazinele sunt dezvoltate în orașele mari ale țării, locația cât și potențialul zonei sunt criterii importante în decizia de dezvoltare ale fondului.
"Este un model de business relativ nou pe piața din România, un business care oferă un randament stabil, predictibil și o stabilitate financiară. Acest tip de dezvoltare oferă și protecție mare împotriva inflației având în vedere contractele de închiriere indexate la indicele european," a declarat Iepure Gabriel, administrator și unul din membrii fondatori ai UDM Capital.
Pe viitor, fondul dorește în prima faza emiterea de obligațiuni pentru a susține strategia de dezvoltare la nivel național.
În faza a două a dezvoltării fondul nu exclude varianta listarii la Bursă de Valori București.
În spatele fondului se află atât persoane fizice cât și companii românești. Dintre cei mai importanți investitori se află distribuitorul de materiale de construcții Multicom, fondatorii rețelei de imagistică dentară Digiray, cât și companii din industria hotelieră.