Dragoș și Adrian Pavăl, proprietarii retailerului de bricolaj Dedeman, au decis la finalul lunii iunie majorarea capitalului social al companiei cu 200 de milioane de lei, prin emiterea de noi părți sociale. În urma acestei decizii, structura acționariatului a rămas neschimbată.
”Din profitul net realizat și nerepartizat la 31.12.2015, în sumă totală de 397.156.415,35, suma de 200.000.000 de lei se repartizează pentru majorarea capitalului social (...) astfel încât capitalul social se modifică de la suma de 600.000.000 de lei lei, din care 193.830 lei reprezintă aport în natură, la suma de 800.000.000 de lei, din care 193.830 lei în natură”, se arată în decizia acționarilor.
Acționarii retailerului Dedeman sunt Dragoș Pavăl, cu o cotă de 60%, și Adrian Pavăl, cu o cotă de 40%.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dedeman, cel mai mare jucător de pe piața de profil din România, a avut anul trecut un profit net de 563 de milioane de lei (127 de milioane de euro) cu 35% mai mare față de câștigul de 415 milioane de lei (93,4 milioane de euro) raportat în 2014.
Afacerile Dedeman ar putea depăși în acest an pragul de un miliard de euro, dacă ținem cont că în 2015 vânzările au fost de 4,36 de miliarde de lei (980 de milioane de euro), potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanțe.
Compania a avut anul trecut 7.656 de angajați.
Dedeman este prezent pe piață din anul 1992 și are, în prezent, o rețea de 42 de magazine, cu suprafețe cuprinse între 7.500 și 18.000 de metri pătrați și peste 45.000 de produse în fiecare unitate.
Retailerul de bricolaj are în plan noi deschideri de magazine, dar cel puțin patru orașe sunt clar definite pe harta Dedeman: Satu Mare, Oradea, Giurgiu și Slobozia.
Principalii jucători din piața locală de bricolaj sunt Dedeman, Praktiker, Hornbach, Leroy Merlin, Brico Dépôt sau Mr Bricolage.