Poșta caută furnizor pentru 1.000 de terminale de plată self-service cu identificare biometrică

Poșta caută furnizor pentru 1.000 de terminale de plată self-service cu identificare biometrică
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 14 aug 2024

Compania Națională Poșta Română (CNPR) vrea să demareze o procedură de selecție a unui furnizor de servicii de încasări facturi, rate, taxe, mandate poștale și alte servicii prin terminale de plată self-service cu identificare biometrică, urmând să fie achiziționate un număr de 1.000 de terminale.

"În vederea pregătirii procedurii de selecție a unui furnizor de servicii de încasări facturi, rate, taxe, mandate poștale și alte servicii prin terminale de plată self-service cu identificare biometrică și pentru organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire, considerăm că se impune organizarea unui proces de consultare a pieței deoarece nu există în piață furnizori cunoscuți de servicii de încasări facturi, rate, taxe etc. prin terminale de plată self-service cu identificare biometrică", este mesajul companiei.

Urmărește-ne și pe Google News

Programat să se încheie la 30 septembrie, scopul procesului de consultare a pieței este "de a obține o înțelegere suplimentară în ceea ce privește piața relevantă a obiectului achiziției și de a cunoaște numărul și capacitatea operatorilor economici eligibili, relația între operatorii economici care acționează pe piața relevantă, oportunitățile de cooperare și intensitatea concurenței, noile soluții disponibile pe piață și evaluarea ideilor, folosirea cunoștințelor și a experienței operatorilor economici care acționează pe piața relevantă pentru a îmbunătăți documentele achiziției (caiet de sarcini/specificații tehnice, propunere de contract, strategia de contractare, prețuri estimate etc.)".

Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
Veniturile și clienții Telekom Mobile au scăzut în primele șase luni: Operațiunile generale din România continuă să sufere CITEȘTE ȘI Veniturile și clienții Telekom Mobile au scăzut în primele șase luni: Operațiunile generale din România continuă să sufere

Participanții la consultarea de piață vor indica și vor dovedi în cuprinsul soluțiilor prezentate care informații sunt confidențiale întrucât sunt date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală.

"Ofertantul trebuie să aibă capacitatea de a asigura o rețea funcțională de 1.000 terminale de plată self-service cu identificare biometrică, deschisă în cadrul locațiilor selectate ale Companiei Naționale Poșta Română (subunități poștale). Terminalul de plată self-service cu identificare biometrică trebuie să fie dotat cu aplicație software care să permită încasarea de facturi, rate, impozite, taxe, executarea serviciilor din categoria mandate poștale-inclusiv achitare de numerar, și care poate fi dezvoltată pentru prestarea altor servicii ale achizitorului, prin intermediul acestor terminale. Pentru anumite servicii ale achizitorului, echipamentele trebuie să permită autentificarea biometrică a utilizatorilor prin recunoașterea facială", se mai spune în anunț, disponibil AICI.

INFOGRAFIC Situația tarifelor la apă și canalizare la nivel național CITEȘTE ȘI INFOGRAFIC Situația tarifelor la apă și canalizare la nivel național

Ofertantul trebuie să asigure o conectare securizată cu serverele de aplicații ale CNPR, în vederea realizării transferului de date și plăți între cele două sisteme. De asemenea, ofertantul trebuie să dețină un sistem de asistență tehnică pentru clienții care utilizează terminalele de plată self-service cu identificare biometrică pentru încasarea de facturi, rate, taxe, mandate poștale și alte servicii, și care solicită asistență.

Poșta Română a anunțat, în prima decadă a lunii iulie, că pot fi achitate de către clienți serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite și diverse taxe și impozite, atât din București, cât și din întreaga țară, prin intermediul opțiunii self-service, disponibile în diverse subunități din Capitală. Mai multe detalii AICI.

Cu afaceri anuale de peste un miliard de lei, Poșta Română are ca acționari Ministerul Cercetării Inovării și Digitalizării (MCID) - 93,75% din acțiuni și Fondul Proprietatea, cu o participație de 6,25%.

Compania este cel mai mare operator local de profil, are peste 24.000 salariați și o rețea teritorială de peste 5.600 de unități.

viewscnt
Afla mai multe despre
posta
terminale
identificare biometrica