Brandul media Time a fost vândut pentru 190 de milioane de dolari

Brandul media Time a fost vândut pentru 190 de milioane de dolari
scris 17 sep 2018

Meredith Corp. a vândut brandul media Time președintelui Salesforce.com, co-CEO și fondator Marc Benioff, și soției lui, Lynne, pentru 190 de milioane de dolari bani gheață, potrivit The Hollywood Reporter.

Vânzarea va fi finalizată în decurs de 30 de zile, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

În urmă cu zece luni, Meredith a încheiat un acord de 2,8 miliarde de dolari pentru achiziția Time Inc., susținută de frații miliardari Charles și David Koch. Toate tranzacțiile au fost încheiate în primul trimestru al anului 2018, iar Meredith a obținut astfel, între altele, People și Better Homes & Gardens.

RADET începe încărcarea cu apă a instalațiilor de alimentare cu energie termică CITEȘTE ȘI RADET începe încărcarea cu apă a instalațiilor de alimentare cu energie termică

Soții Benioff nu vor fi implicați în operațiunile cotidiene și nici în deciziile editoriale, care vor fi luate de actuala echipă de conducere a Time. În plus, revista Time va funcționa separat de Salesforce, companie tehnologică cu baza în San Francisco.

„Suntem mulțumiți că am găsit cumpărători atât de pasionați ca Marc și Lynne Benioff pentru brandul Time”, a transmis președintele și CEO al Meredith, Tom Harty, într-un comunicat emis duminică. „De 90 de ani, Time a fost în linia întâi a evenimentelor importante și poveștilor cu impact care au conturat relația noastră la nivel global. Știm că Time va continua să aibă succes și este în mâini bune cu Benioff”, a continuat el, mulțumind echipei revistei pentru munca depusă.

Meredith se află, de asemenea, în negocieri pentru vânzarea Fortune, Money și Sports Illustrated, având ca scop concentrarea pe brandurile dedicate publicului feminin. Compania a transmis că în curând va anunța acordurile semnate pentru aceste publicații.

viewscnt
Afla mai multe despre
meredith corp
time