Magazinul online electroIT PC Garage a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 165 de milioane de lei (37 milioane euro), în creștere cu aproximativ 30% comparativ cu anul precedent, cele mai mari vânzări fiind înregistrate în ultimele trei luni ale anului, când sunt sărbătorile de iarnă și Black Friday.
”Ultimele trei luni ale lui 2015 au fost cele mai bune, atât din punct de vedere al traficului înregistrat pe site-ul pcgarage.ro, cât și al vânzărilor. Mai exact, acestea au contribuit cu peste 35% la cifra de afaceri. Totodată, în perioada Black Friday, de la finalul lunii noiembrie, vânzările au cunoscut o creștere de aproape 50% față de aceeași perioadă din 2014”, se arată într-un comunicat al magazinului.
În anul 2015, PC Garage și-a extins gama de produse cu noi categorii dedicate gamerilor, dar și-a consolidat și categoriile de componente pentru computere.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De altfel, cele mai populare categorii de produse ale pcgarage.ro au fost cele dedicate gamingului, precum perifericele și componentele PC high-end (plăcile video și procesoare). Topul a fost completat de laptopuri, smartphone-uri și televizoare.
„În 2016, (…) vom continua să extindem oferta de componente, periferice și laptopuri de gaming. Un accent special vom pune pe categoria de gadgeturi purtabile – smartwatch-uri și brățări fitness – și pe cea de mobile“, a declarat Răzvan Pop, director de marketing la PC Garage.
PC Garage a fost fondat în 2005 de omul de afaceri Marius Ghenea și este unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din România. Portofoliul numără peste 30.000 de produse active și peste 250.000 de clienți înregistrați.