Cea mai nouă funcție de shopping lansată de Meta vizează Instagram și permite utilizatorilor să cumpere și să urmărească comanda direct din cadrul funcției interne de comunicare a platformei sociale.
Mark Zuckerberg a anunțat implementarea unei opțiuni care permite utilizatorilor să realizeze cumpărături luând direct legătura cu firmele prin funcția de chat din Instagram.
Operațiunea încearcă să țină lucrurile cât mai simple și să semene cât mai mult cu o comunicare obișnuită, întregul proces având loc în fereastra de chat.
CITEȘTE ȘI Apple pregătește lansarea a două laptopuri MacBook Pro cu M2 anul acestaUtilizatorul scrie un mesaj firmei de la care vrea să cumpere un produs, oferind informații despre produsul dorit (mărime, culoare etc.) La final, firma răspunde cu o cerere de plată, pe care utilizatorul trebuie să apese pentru a face plata.
Achizițiile prin această modalitate vor oferi și suport utilizatorilor. Spre exemplu, tot în fereastra de chat, aceștia vor putea urmări evoluția comenzii.
Pentru început, noua facilitate va fi disponibilă doar în Statele Unite.
Lansarea opțiunii de shopping prin chat este un pas firesc pentru gigantul american, care spune că, în fiecare săptămână, un miliard de oameni îi folosesc aplicațiile pentru a lua legătura cu companiile pentru a cere diverse informații.