În pofida performanțelor pe care le înregistrează cu alte divizii, LG nu reușește deocamdată să-și redreseze divizia de smartphone-uri, care funcționează în continuare pe pierdere.
LG a obținut venituri de 1,38 miliarde de dolari din vânzările de smartphone-uri în al doilea trimestru al anului. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, cifra reprezintă o scădere a veniturilor cu 21,3%.
Conform raportului oficial, vinovații pentru aceste rezultate sunt aceiași ca și în ultimele trimestre: regresul global al smartphone-urilor, coroborat cu prețurile agresive practicate de mulți dintre producătorii chinezi.
Divizia de telefoane a producătorului coreean a operat și în acest trimestru pe pierdere. În ciuda faptului că volumul vânzărilor a fost mai mare ca în trimestrul anterior, această divizie a înregistrat pierderi de 268,4 milioane de dolari.
CITEȘTE ȘI Huawei testează un smartphone echipat cu propriul său sistem de operare, HongmengPierderea vine, conform explicațiilor oficiale, din cheltuielile mai mari de marketing și din mutarea producției din Coreea în Vietnam, ca strategie de reducere a cheltuielilor pe termen lung.
Chiar și așa, oficialii LG se arată optimiști cu privire la trimestrul următor, bazându-se pe modelele lansate recent și pe impactul tehnologiei 5G.
LG a fost unul din primii producători care au lansat un smartphone cu 5G, însă este greu de crezut că utilizatorii se vor înghesui să cumpere astfel de dispozitive anul acesta, când încă nu beneficiază de rețelele care să le permită să se bucure de vitezele oferite de 5G.