Startup-ul Tile, de căutare a obiectelor pierdute, cu sediul la San Mateo, California, a obținut o finanțare de 40 de milioane de dolari de la Capital IP, pentru a investi în tehnologii mai eficiente de găsire a lucrurilor.
Platforma Tile, disponibilă și în România, are, până în prezent, 425.000 de abonați plătitori și a vândut peste 40 de milioane de dispozitive de găsire a obiectelor la nivel global, conform unui comunicat de presă dat de companie.
În principiu, Tile funcționează cu o aplicație și cu un dispozitiv mic, de mărimea unei monede, pe care îl poți agăța la inelul cu chei, îl poți asunde discret în portofel sau în geantă. Dipozitivul se contectează cu telefonul mobil prin bluetooth și, în combinație cu aplicațiile instalate pe smartphone-urile mai multor utilizatori, se creează o rețea prin care dispozitivul tău Tile poate fi localizat pe hartă și activat să sune, arată startupcafe.ro.
În luna octombrie, compania intenționează să dezvăluie cele mai recente produse ale sale, precum și noile actualizări ale platformei Tile.
CEO-ul (directorul general) Tile, CJ Prober, spune că finanțarea va ajuta compania la realizarea de noi produse, cu specificații care funcționjează pentru toată lumea și pentru orice categorie de obiect.
De cealaltă parte, Riyad Shahjahan, partener Capital IP, declară că Tile a înregistrat o creștere impresionantă a veniturilor și a abonaților, ceea ce a determinat fondul de investiții să acorde finanțarea de 40 de milioane de dolari.
CITEȘTE ȘI Premierul Florin Cîțu lansează ideea devansării datei la care ar urma să crească valoarea salarului minim pe economieTile, fondată pe 1 decembrie 2012, de antreprenorii Mike Farley și Nick Evans, este disponibilă pe Android și iOS în 195 de țări.
Google Assitant a integrat în funcționare sa (în 2019) tehnologia Tile, prin care utilizatorii își găsesc cu ușurință cheile, portofelul sau alte astfel de obiecte pe care le rătăcesc.
Astfel, cu Google Assistant, dispozitivul Tile poate fi accesat prin comandă vocală.