Facebook lansează mai multe produse care pun accent pe partea audio

Facebook lansează mai multe produse care pun accent pe partea audio
scris 20 apr 2021

Facebook va lansa anul acesta mai multe produse care pun accent pe partea audio, în frunte cu o aplicație care preia modelul Clubhouse și posibilitatea de a asculta muzică de pe Spotify, direct în aplicația de Facebook.

În următoarele luni, Facebook va lansa o clonă de Clubhouse, a cărui facilitate definitorie se va numi Live Audio Rooms. Cum sugerează și numele, sub această formă vor putea fi organizate discuții și conferințe desfășurate live.

Urmărește-ne și pe Google News
Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri CITEȘTE ȘI Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri

Conținutul va putea fi înregistrat și distribuit inclusiv după terminarea sesiunii live. Una dintre formele sub care înregistrările audio vor putea fi distribuite se va numi Soundbites și va consta în discursuri scurte, probabil de câteva secunde sau zeci de secunde - un fel de TikTok pentru audio.

Soundbite-urile vor putea fi postate în News Feed și ascultate în aplicația de Facebook.

Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II) CITEȘTE ȘI Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II)

Înainte să devină disponibilă pentru publicul larg, clona Facebook de Clubhouse va putea fi folosită în cadrul grupurilor și de către personalități - care vor contribui, astfel, la promovarea produsului.

Facebook mai are în plan două proiecte audio împreună cu Spotify. Unul dintre acestea este un player prin care muzica din Spotify va putea fi ascultată în Facebook (avantaj Facebook), iar al doilea este un serviciu de recomandări al podcast-urile din Spotify (avantaj Spotify).

Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer

Cele două aplicații par a face parte dintr-o înțelegere în care cele două companii au decis să se ajute reciproc. Facebook câștigă mai mult din timpul utilizatorilor săi, dacă aceștia nu trebuie să părăsească aplicația când ascultă muzică pe Spotify, iar serviciul suedez primește suport în promovarea podcast-urilor în care a investit bani mulți în ultima vreme.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
clubhouse
spotify
audio
muzica