Numărul download-urilor de aplicații mobile a crescut anul trecut cu 6% față de 2018, oprindu-se la 204 miliarde.
Raportul anual realizat de App Annie pentru 2019 arată că anul trecut aplicațiile mobile s-au bucurat de o nouă creștere a numărului de download-uri pe ambele platforme majore, App Store și Play Store.
Cu 204 miliarde de download-uri, 2019 a stat mai bine cu 6% față de 2018. În medie, un utilizator a petrecut anul trecut 3,7 ore pe zi folosind aplicații mobile.
Aplicațiile au generat în 2019, prin toate formele de achiziție disponibile utilizatorilor, de la cumpărarea aplicațiilor la micro tranzacții, 120 miliarde de dolari. Suma este de peste două ori mai mare decât în 2016.
CITEȘTE ȘI Companiile din România, pe ultimele locuri în UE la furnizarea de dispozitive mobile pentru angajațiJocurile sunt în continuare cele care se bucură de cele mai mari cheltuieli din partea utilizatorilor. 72% din veniturile totale de anul trecut sunt rezervate de jocurile mobile.
Pentru aplicații, subscripția a devenit cea mai bună metodă de creștere a veniturilor, o variantă care încearcă să convingă utilizatorul să plătească un abonament lunar în locul unui preț unic de achiziție.
App Annie se așteaptă ca anul acesta, veniturile totale ale dezvoltatorilor (cheltuielile utilizatorilor plus reclame) să ajungă la 380 miliarde de dolari.
O remarcă interesantă vizează TikTok, aplicația care a crescut anul trecut cu 210% față de 2018. 80% din utilizarea aplicației are loc în China, ceea ce pare să sugereze că avântul global al acesteia s-ar putea să fi fost perceput exagerat.