Fintech-ul franco-belgian iBanFirst, furnizor de servicii financiare pentru companii, a cărui intrare în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, are deja 60 de clienți pe piața locală și speră să atragă până la finele anului viitor un total de 750 de clienți.
“Avem așteptări foarte mari de la piața românească, unde sunt apreciate tehnologia și serviciile aduse de jucătorii noi, precum Revolut pe partea de retail. Abia am început business-ul și avem deja 60 clienți. Lucrurile se mișcă mai repede decât în alte piețe în care activăm, precum Belgia, Olanda sau Germania”, a declarat pentru Profit.ro Pierre-Antoine Dusoulier, CEO și fondator iBanFirst.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
iBanFirst avea un target inițial de 500 de clienți pentru România în primul an de activitate și acum speră ca în decembrie 2022 un număr de 750 de companii să fie prezente pe platformă.
Compania a deschis un birou în Pipera și are 8 angajați, echipa urmând să crească la circa 20 de angajați anul viitor.
Country manager pentru România este Alin Latu, adus la conducerea operațiunilor locale de la un alt fintech din domeniu, Ebury.
Fintech-ul operează o platformă online care permite companiilor să efectueze tranzacții rapide în peste 30 de valute. Valoarea minimă anuală a tranzacțiilor pentru clienții companiei este de 500.000 de euro.
Compania a fost fondată la Paris, în 2013, și are sediul în Belgia.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Neogen a devenit cel mai mare acționar în afacerea Citylink, preluând ultimele acțiuni ale lui Dan BoabeșBiroul de la București a fost primul deschis în regiune, urmând, în câteva luni, intrarea pe piețele din Bulgaria și Ungaria.
Planurile privind lansarea în România au fost anunțate de Profit.ro în primăvară și s-au concretizat la începutul lunii septembrie.
La începutul anului, fondul american Marlin Equity Partners a preluat participația majoritară la iBanFirst printr-un acord evaluat la 200 de milioane de euro. Astfel, Marlin a devenit acționarul principal al iBanFirst, iar Pierre-Antoine Dusoulier, CEO-ul și fondatorul companiei, a trecut pe locul secund. Noua strategie vizează lansarea pe noi piețe în Europa Centrală și de Est, inclusiv prin achiziții.