Electrica Furnizare, nou mesaj către clienți. Detalii despre noul cod de client, transmitere index și facturi

Electrica Furnizare, nou mesaj către clienți. Detalii despre noul cod de client, transmitere index și facturi
scris 28 feb 2024

Ca urmare a finalizării implementării unui nou sistem informatic la nivelul companiei, acțiune derulată în perioada 1 ianuarie 2024 – 15 februarie 2024, Electrica Furnizare anunță că vine în întâmpinarea clienților cu o serie de clarificări menite să contribuie la familiarizarea acestora cu noutățile apărute în relația cu furnizorul.

Facturi aferente perioadei de optimizare a sistemului informatic

Urmărește-ne și pe Google News
GALERIE FOTO Taximetriștii care au protestat în ultimele trei zile în Capitală au decis să intre în greva foamei CITEȘTE ȘI GALERIE FOTO Taximetriștii care au protestat în ultimele trei zile în Capitală au decis să intre în greva foamei

Facturile emise pentru clienții Electrica Furnizare aferente perioadei optimizărilor de sistem reflectă o cantitate de energie electrică estimată conform istoricului de consum înregistrat pentru fiecare loc de consum în parte. În acest context, reamintim clienților faptul că pot oricând să își actualizeze convenția de consum prin intermediul aplicației MyElectrica, astfel încât să reflecte o cantitate de energie electrică corespunzătoare obiceiurilor de consum ale acestora.
Cu ocazia citirii realizate de către operatorul de distribuție, se recalculează cantitatea de energie electrică consumată efectiv de către client și se emite o factură de regularizare a consumului de energie.

Transmitere index autocitit

Modalitățile curente de transmitere a indexului autocitit puse la dispoziția clienților sunt portalul și aplicația MyElectrica, precum și numărul dedicat TelVerde 0800.800.048 (apel gratuit, disponibil non-stop).

Consultanță în puncte de prezență Electrica Furnizare – program extins

Wizz Air lansează noi curse din România CITEȘTE ȘI Wizz Air lansează noi curse din România

Electrica Furnizare a extins, în perioada 26 februarie 2024 – 01 martie 2024, programul de lucru în mai multe puncte de prezență ale companiei, astfel încât clienții interesați să poată beneficia de consultanță cu privire la noutățile apărute în relația cu furnizorul. Punctele de prezență cu program extins în intervalul orar 08:00-18:00 sunt:
OC Ploiești (Jud. Prahova) – Str. Gheorghe Doja, nr. 37-39
OC Câmpina (Jud. Prahova) – Bd. Culturii, nr. 33
OC Boldești Scăieni (Jud. Prahova) – Str. Intrarea Pieței, nr. 1
OC Buzău (Jud. Buzău) – Bd. Mareșal Averescu, nr. 3
OC Brăila (Jud. Brăila) – Bd. Dorobanților, nr. 313bis
OC Târgoviște (Jud. Dâmbovița) – Str. Gimnaziului, nr. 15
OC Galați (Jud. Galați) – Bd Siderurgiștilor, nr. 29, bl. SD5A1
OC Tecuci (Jud. Galați) – Str. George Coșbuc, nr. 9
OC Focșani (Jud. Vrancea) –  Bd. Independenței, nr. 2
PL Panciu (Jud. Vrancea) –  Str. Democrației, nr. 15
OC Oradea (Jud. Bihor) – Str. D. Cantemir, nr. 26
OC Salonta (Jud. Bihor) – Str. Mărășești, nr. 2
PC Beiuș (Jud. Bihor) –  Str. Crișului, nr. 2
PC Bistrița (Jud. Bistrița-Năsăud) – Str. Vasile Conta, nr. 11
PC Beclean (Jud. Bistrița-Năsăud) – Str. Parcului, nr. 13
OC Baia Mare (Jud. Maramureș) – Str. George Coșbuc, nr. 14
OC Sighetu Marmației (Jud. Maramureș) – Piața 1 Decembrie 1918, nr. 25
OC Vișeu de Sus (Jud. Maramureș) – Str. Rândunelelor, nr. 3
PL Târgu Lăpuș (Jud. Maramureș) –  Str. Petru Rareș, nr. 1
OC Satu Mare (Jud. Satu Mare) – Str. Corneliu Coposu, nr. 12 
OC Cluj-Napoca (Jud. Cluj) – Str. Samuil Micu, nr. 2
OC Alba Iulia (Jud. Alba) – Bd. Ferdinand, nr. 83
OC Aiud (Jud. Alba) – Str. Morii, nr. 39
OC Sibiu (Jud. Sibiu) – Str. Uzinei, Bl. 7A
OC Mediaș (Jud. Sibiu) – Str. I.C. Brătianu, nr. 5
OC Sfântu Gheorghe (Jud. Covasna) – Str. Daczo, nr. 2
PL Târgu Secuiesc (Jud. Covasna) – Str. Gheorghe Doja, nr. 22
OC Brașov (Jud. Brașov) – Str. Pictor Luchian, nr. 25, bl. 31
OC Făgăraș (Jud. Brașov) – Bd. Unirii, nr. 1 A
OC Târgu Mureș (Jud. Mureș) – Str. Călărașilor, nr. 103
OC Reghin (Jud. Mureș) – Str. Parcul Tineretului, nr. 1
OC Miercurea Ciuc (Jud. Harghita) – Str. Marton Aron, nr. 38
OC Odorheiu Secuiesc (Jud. Harghita) – Str. II. Rakoczi Ferencz, nr. 42

Transmitere de solicitări online către furnizor

Clienții pot transmite solicitări către furnizor, simplu și rapid, fără a fi necesară deplasarea în punctele de relații cu clienții, prin intermediul formularului unic de contact online, disponibil aici:
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/ .

VIDEO BYD a prezentat SUV-ul hibrid care poate să plutească CITEȘTE ȘI VIDEO BYD a prezentat SUV-ul hibrid care poate să plutească

Elemente noi de identificare a clienților

Implementarea noului sistem informatic a generat o serie de modificări cu privire la elementele de identificare alocate clienților companiei. Detalii despre noile elemente de identificare pot fi consultate aici: https://www.electricafurnizare.ro/cms/comunicate-de-presa/2024/noutati-in-gestionarea-relatiei-cu-furnizorul-tau-de-energie/

viewscnt
Afla mai multe despre
anpc
amendă electrica
facturi