Easypost devine, din această lună, partener logistic al evoMAG pentru livrarea comenzilor în sistem click&collect, în București, clienții retailerului online putând opta de acum pentru ridicarea produselor comandate de la cel mai convenabil terminal automat Easypost. Serviciul include posibilitatea achitării în numerar a contravalorii comenzilor.
Easypost operează 21 de terminale automate de livrare în București, amplasate în zone ușor accesibile, în spații cu program non-stop și care pot fi operate pe baza instrucțiunilor, fără asistență.
Opțiunea se adresează clienților cu un stil de viață activ, care nu doresc să aștepte la o adresă fixă primirea cumpărăturilor online, transmite Easypost. Coletul preluat de la evoMag este livrat la automatul selectat chiar în ziua comenzii și rămâne disponibil pentru ridicare timp de 48 de ore.
CITEȘTE ȘI Easypost extinde serviciul click&collect la nivel național în parteneriat cu OMV Petrom"Vrem ca prin soluția noastră de livrare să susținem dezvoltarea comerțului online românesc. Parteneriatul cu evoMAG, unul din liderii domeniului, ne onorează. Credem că soluția Easypost oferă beneficii nu doar comercianților și cumpărătorilor, ci și comunității. Comercianții au costuri mai mici pentru livrare și oferă diversitate clienților lor. Cumpărătorii se bucură de libertatea de a alege momentul de preluare a comenzii și de un grad ridicat de discreție. Comunitatea beneficiază de mai puțin trafic auto generat de livrările door-to-door", afirmă Cătălin Turcu, fondator Easypost.
Easypost și-a început activitatea în 2016, ambele componente ale soluției, software și hardware, fiind dezvoltate în România. Serviciul se adresează în special operatorilor eCommerce, fiind complet adaptat particularităților pieței locale. Easypost pune la dispoziția magazinelor online extensii gratuite pentru platformele de eCommerce uzuale și oferă suport pentru implementare rapidă în platforme personalizate.