Volkswagen Group a angajat un nume cunoscut din industria energiei, Ellke Temme, pentru a conduce divizia nou-înființată pentru energie și încărcare de vehicule electrice.
Elke Temme, COO al Innogy, parte a companiei germane de energie RWE, a fost recrutată de Volkswagen Group și va conduce business-ul Charging & Energy, parte a Volkswagen Group Components. Zona de responsabilitate a noii șefe va fi cea de coordonare și management pentru activitățile din zona de energie, servicii de încărcare, echipamente de încărcare și infrastructură de încărcare pentru toate mărcile grupului.
„Cu Elke Temme am câștigat un exepert consacrat în domeniul energiei și încărcării pentru compania noastră. Cu anii săi de experiență va încărca rapid noul business și astfel va aduce o contribuție considerabilă la intrarea nu doar a diviziei de componente, ci a întregului grup în domeniul mobilității electrice”, a declarat Thomas Schmall, CEO VW Group Components și membru al consiliului de administrație al VW AG.
Elke Temme vine de la RWE/Innogy, unde a lucrat 18 ani și în care ocupa funcția de COO a Innogy eMobility Solutions Gmbh, care furnizează soluții de software în cloud și hardware pentru încărcare AC și DC pentru parteneri B2B.
CITEȘTE ȘI Succes neașteptat, pe ultima sută de metri: Modelul românesc Dacia Sandero - cel mai vândut automobil din Spania pe întregul anVW Group a operat o serie de schimbări în organizarea diviziei de componente, începând de la 1 ianuarie, în cadrul unei ample operațiuni de restructurare a activității și reducere a costurilor. VW Parts s-a transformat într-o nouă companie, VW Group Components, mișcarea fiind apreciată ca o soluție perfectă pentru reducerea cheltuielilor din acest sector al business-ului, care generează cheltuieli uriașe și are peste 80.000 de angajați în toată lumea, în cele 56 de facilități de producție.
CEO-ul Volkswagen AG, Herbert Diess, urmărește în primul rând creșterea profitabilității, prin transferarea cheltuielilor cu materia primă și personalul către noua entitate și eliberarea de lichidități importante, necesare pentru dezvoltarea de vehicule electrice. Herbert Diess, CEO al VW AG, a declarat că fabricile de componente vor fi independente și vor putea negocia contracte cu orice constructor de automobile.
VW Group are costuri de producție foarte mari cu componentele, din cauza faptului că lucrează cu fabrici proprii, la costuri mai mari decât rivalii din industria germană de automobile.
Reorganizarea business-ului de componente gândită de Diess a inclus și separarea activităților de achiziții de componente de cele de producție. Thomas Schmall a preluat sub umbrela VW Group Components și divizia de Tehnologie, inclusiv noul business de energie și încărcare, dezvoltarea și producția de baterii, achizițiile asociate acestora, precum și activitățile de marketing pentru platformele ce vor fi vândute terților.