Salonul Auto din Paris renaște: mărcile germane și asiatice au confirmat participarea. Dacia va prezenta noul Bigster

Salonul Auto din Paris renaște: mărcile germane și asiatice au confirmat participarea. Dacia va prezenta noul Bigster
scris 9 iul 2024

Mărcile auto germane au confirmat prezența la Paris, pentru toamna acestui an, în cadrul celui mai mare salon auto din Europa, așa cum era cel puțin până la pandemia de COVID, moment care a adus o suspendare de patru ani pentru acest salon. La revenirea din 2022, evenimentul a fost unul modest, la care au participat doar mărcile franceze.

Mărcile grupului Volkswagen vor fi prezente la Paris, în luna octombrie, alături de celelalte branduri germane, BMW, MINI și Mercedes, care se vor alătura astfel celor două grupuri franceze, Renault și Stellantis.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO A început tăierea celor 20.000 de copaci de pe Valea Oltului CITEȘTE ȘI VIDEO A început tăierea celor 20.000 de copaci de pe Valea Oltului

De asemenea, Ford, grupul Hyundai – Kia, Cadillac, dar și cei mai mari producători de mașini electrice din China, BYD, cărora li se vor alătura cei de la XPENG și Leapmotor, sub acoperișul Stellantis, vor readuce cel puțin o parte din strălucirea de altădată a Mondial de l”Auto, așa cum este promovat salonul parisian de automobile.

Evenimentul industriei auto europene și internaționale de la Paris va avea loc între 14 și 20 octombrie, în pavilionul expozițional din Porte de Versailles, prima zi în care salonul va fi deschis publicului fiind 15 octombrie, ziua de 14 fiind dedicată presei și specialiștilor din industrie.

Boeing a acceptat să-și recunoască vinovăția. Acuzații vizând un complot CITEȘTE ȘI Boeing a acceptat să-și recunoască vinovăția. Acuzații vizând un complot

La ediția din 2022, prima după pauza de patru ani cauzată de pandemie, mărcile germane au refuzat să participe, la fel și cele asiatice. Gestul s-a înscris la acel moment în tendințele industriei de migrare către online și către evenimente proprii, pe fondul creșterii masive a cheltuielilor de participare la astfel de saloane. Între timp, pare că publicul a reînceput să descopere aceste evenimente, unde nu doar intră în contact cu noutățile industriei înainte de achiziția unui vehicul nou, ci și participă la o serie de activități distractive împreună cu familia.

Chiar și așa, în timp de saloanele din Munchen și Paris par a se reinventa, salonul din Geneva a decis să-și închidă porțile definitiv, anunțul fiind făcut de organizatori la scurt timp după încheierea ediției din 2024, la care nu au participat decât mărci din China și grupul Renault.

18 moduri prin care China, „prin rolul conducător al Partidului Comunist Chinez”, a susținut producția de mașini electrice CITEȘTE ȘI 18 moduri prin care China, „prin rolul conducător al Partidului Comunist Chinez”, a susținut producția de mașini electrice

Printre noutățile anunțate pentru acest an la Paris se numără noul Dacia Bigster, așa cum este cunoscută versiunea lungă a lui Duster, noile VW Golf R și BMW M5, noile modele aduse în Europa de BYD și Leapmotor, de Kia și Hyundai, precum și noul Alpine A290, versiunea premium a lui Renault 5.

Salonul auto din Paris, care se desfășoară o dată la doi ani, alternativ cu evenimentul din Munchen, sărbătorește în acest an ediția cu numărul 90, prima ediție având loc acum 126 de ani, în 1898. În cadrul salonului fraancez, Ford a prezentat pentru prima dată în Europa celebrul Model T, în anul 1908.

viewscnt
Afla mai multe despre
salon auto paris
bmw
dacia bigster