Dacia nu dă nici cel mai mic semn că se oprește din creștere pe piața din Germania, cea mai mare din Europa. În luna februarie, marca românească a înmatriculat aproape 6.000 de autoturisme, iar pe primele două luni din acest an a depășit 12.000 unități.
Piața de autoturisme din Germania și-a revenit rapid, după ce în ianuarie înregistra un ușor declin, însă nu toate mărcile au revenit pe plus în februarie. Dacia se numără printre brandurile cu creștere, având un plus de 17 procente în a doua lună din an, cu un total de 5.849 unități înmatriculate. Pe cele două luni care au trecut, Dacia a însumat 12.452 de unități, consolidându-și poziția în top 20 al pieței germane de automobile, cu o cotă de piață de 2,3%, în urma unei creșteri de peste 15 procente.
În luna februarie, în Germania au fost înmatriculate 268.867 autoturisme noi, în creștere cu 2,7% față de luna similară din 2018, astfel că se recuperează scăderea din ianuarie și, după două luni, piața păstrează un avans discret, de 0,6%.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
VW, cea mai vândută marcă, cu o cotă de piață de 18,6%, a avut o creștere de 4,5 procente, aproape dublu față de media pieței, cu 49.965 unități în februarie, respectiv, 100.788 autoturisme pe primele două luni, dar cu scădere de -1,4%, din cauza evoluției slabe din prima lună.
După două luni, Ford se numără printre mărcile cu creștere, datorită vânzărilor excelente ale SUV-ului EcoPSort, fabricat în Craiova.