Companie românească introduce cursele de tren pe ruta Aeroportul Otopeni - Ruse

Companie românească introduce cursele de tren pe ruta Aeroportul Otopeni - Ruse
scris 2 ian 2024

Începând din luna martie 2024, operatorul feroviar privat Transferoviar Călători (TFC) va introduce cursele de tren pe ruta Ruse (Bulgaria) - Aeroportul Internațional Henri Coandă Otopeni, via Giurgiu și Gara de Nord București, după finalizarea lucrărilor pentru modernizarea liniei Giurgiu-Comana-București Nord, a informat portalul online bgtourism.bg, preluat de agenția de presă BTA.

Durata unei călătorii între Ruse și Gara de Nord București va fi de aproximativ 50-60 de minute iar Aeroportul Internațional Henri Coandă Otopeni va fi accesibil din orașul bulgăresc de pe malul Dunării în aproximativ 80-100 de minute. Prețul unei călătorii va fi de 25 de lei (cinci euro), arată Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News

Pentru această rută, Transferoviar Călători va utiliza trenuri de tip Alstom Coradia LINT 41 care pot atinge o viteză de până la 160 km/h. Aceste garnituri de tren produse în Franța pot transporta 130 de pasageri, cu 16 locuri la clasa întâi.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
FOTO Grupul austriac HS Timber, fostul Holzindustrie Schweighofer, intră în România pe nișa de producție energie fotovoltaică, amenajând un parc în Bacău, pe cea mai mare fabrică de panel din lume CITEȘTE ȘI FOTO Grupul austriac HS Timber, fostul Holzindustrie Schweighofer, intră în România pe nișa de producție energie fotovoltaică, amenajând un parc în Bacău, pe cea mai mare fabrică de panel din lume

Trenurile Alstom Coradia sunt deja în exploatare comercială, după ce au făcut prima călătorie între Gara de Nord București și Brașov.

Transferoviar Grup este unul dintre cei mai importanți operatori privați din transportul feroviar, controlat de Călin Mitică.

Transferoviar Grup a fost înființat în 2003, iar în 2013 s-a înscris, în asociere cu Fondul de investiții austriac Donau Finanz, în cursa pentru privatizarea CFR Marfă, dar nu a mai depus o ofertă finală. Ulterior, privatizarea a eșuat inclusiv din cauza unor dispute politice.

viewscnt
Afla mai multe despre
calin mitica
transferoviar
cfr
dividende