Germania va vota împotriva introducerii tarifelor Uniunii Europene pentru vehiculele electrice din China, au declarat pentru Reuters persoane care cunosc această problemă, citate de Reuters.
Renault a prezentat un concept-car despre care spune că este capabil să reducă emisiile de CO2 cu 90%, pe întreg parcursul vieții, însă unul care are emisii zero în timpul rulării, fiind propulsat exclusiv electric și cu hidrogen.
Uniunea Europeană ar trebui să caute un compromis și un rezultat negociat cu Beijingul, susțin oficialii din Spania, înaintea votului crucial privind impunerea de taxe vamale suplimentare la importurile de vehicule electrice (EV) din China, transmite Reuters.
Recepția celui mai scump județean din România, Transapuseana, din județul Alba, a fost amânată din motive birocratice, vicepreședintele Consiliului Județean Alba, Marius Hațegan, precizând că este nevoie ca Institutul Național de Statistică să anunțe oficial indicele de cost în construcții total, lucru care se va întâmpla abia în a doua parte a lunii noiembrie.
Volvo a reușit să păstreze un ritm de creștere de doar un procent în septembrie, însă datele din spatele acestui rezultat arată o scădere foarte mare a vânzărilor de mașini cu combustie și cu motoare mild-hybrid, cele mai puțin eficiente dintre toate motorizările electrificate.
O rechemare cauzată de o piesă defectă la direcție a stat la baza a cinci campanii de rechemare pentru tot atâtea modele aparținând grupului Stellantis. Este vorba despre mașini de la Peugeot, Opel, Fiat și DS.
Rezultatele Nissan pentru luna august au adâncit declinul pe care compania japoneză l-a înregistrat în acest an fiscal, cu cifre privind vânzările și producția în scădere cu două cifre.
Propulsia cu hidrogen, pe baza pilelor de combustie, este considerată de mulți specialiști ca fiind soluția viitorului în transporturi. Astăzi, această tehnologie nu este doar scumpă, dar și imposibil de aplicat în regiuni în care alimentarea cu hidrogen este încă o problemă. China pare însă că a depășit acest obstacol, după cum reiese din declarațiile celor de la Bosch, care au început deja producția de sisteme de celule cu hidrogen.
În doi ani de mandat, președintele Klaus Iohannis a consumat pe deplasări externe peste 25 de milioane de euro. Cheltuielile totale ale Președinției au crescut de aproape 4 ori în cele două mandate, relevă datele analizate de Profit.ro.
Care sunt mecanismele care stau în spatele faptului că Dacia Sandero nu apare acolo nici măcar în Top 20? Ce anume îi oprește să cumpere mașinile Dacia?