Cris-Tim deschide trei piețe noi în cadrul târgului internațional de la Anuga 2023, eveniment global unde se dă ora exactă în ceea ce privește viitorul produselor alimentare

Cris-Tim deschide trei piețe noi în cadrul târgului internațional de la Anuga 2023, eveniment global unde se dă ora exactă în ceea ce privește viitorul produselor alimentare
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 16 oct 2023

Cris-Tim, liderul pieței de produse preparate și ambalate din carne din România, a participat în perioada 7-11 octombrie 2023, la cel mai important târg de produse alimentare și băuturi din lume, Anuga 2023. Este cel mai mare eveniment internațional al industriei de profil, ce reunește cei mai mari jucători ai lumii din sectorul alimentar.

Tema sub care s-a desfășurat ediția de anul acesta a Anuga - “Creșterea durabilă” - reflectă angajamentul comun al participanților de a orienta industria alimentară către un viitor sustenabil. Cel mai inovator brand românesc din categoria de produse preparate și ambalate din carne și lactate, Cris-Tim s-a alăturat acestui angajament de a contribui la transformarea industriei alimentare într-un sistem mai echitabil și durabil pe termen mediu și lung.

Urmărește-ne și pe Google News

Cris-Tim deschide trei piețe noi în cadrul târgului internațional de la Anuga 2023, eveniment global unde se dă ora exactă în ceea ce privește viitorul produselor alimentare


Atât vizitatorii, cât și organizatorii târgului au apreciat prezența remarcabilă a standului Cris-Tim, prin gamele de produse prezentate, ofertă, conținut, structură, cât și din punct de vedere al ospitalității. Delegația extinsă i-a inclus și pe cei doi Chefs de la resortul Casa Timiș – Chef Ionuț și Sous Chef Cătălin – cei care au realizat pe parcursul prezenței la târg preparate speciale pentru parteneri, furnizori, vizitatori și pentru întreaga delegație a companiei.

"La Anuga, am avut privilegiul de a fi martorii unui viitor plin de promisiuni inovatoare pentru industria alimentară. Inovația este forța noastră motrică și ne propunem să creăm produse surprinzătoare și să atragem atenția prin calitate și originalitate. Poziția de lider ne obligă să fim pionieri în transformarea felului în care ne hrănim și să aducem gusturi unice și sănătoase în fiecare bucătărie. Credem cu tărie și susținem principiul “mănânci bine, te simți bine!” Așadar, așteptați-vă la un viitor cu eticheta curată, gustos și inovator de la Cris-Tim", a declarat Radu Timiș Jr., CEO al Cris-Tim.

Cris-Tim participă pentru a șaptea oară la acest târg, iar principalul obiectiv a fost dezvoltarea businessului Cris-Tim pe partea de export. Cea mai importantă realizare este deschiderea de piețe noi pentru produsele Cris-Tim, după ce au fost pre-agreate contracte în Grecia, R. Moldova și Georgia. La acest moment, cu cei 130 de clienți din 17 țări (3 fiind non UE - Marea Britanie, Azerbaidjan și Elveția), Cris-Tim  a atins un volum de 5.000 de tone pe an exportate și valoric venituri de 25 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o pondere de 14% în cifra de afaceri. Totodată, Cris-Tim și-a consolidat parteneriatele active, și-a renegociat anumite contracte de export și și-a prezentat în premieră noua sa divizie de business - Cris-tim lactate.

"Suntem deja lideri în piața de export a produselor din carne în România, iar la Anuga am reușit să deschidem noi perspective pentru piețe externe, obiectivul nostru fiind deschiderea porților către o prezență internațională și mai consistentă. Colaborările noastre strategice și parteneriatele solide au pus bazele unei prezențe puternice în țările europene, astfel încât să fim prima opțiune a partenerilor în așa-numitul segment „ethnic market”. Pentru a putea oferi produsele Cris-Tim la nivel internațional, am inclus în strategie și dezvoltarea de parteneriate cu rețele internaționale de retail. Vom continua să deschidem noi piețe și să construim parteneriate solide pe termen mediu și lung. Cu fiecare pas făcut, aducem gustul unic al produselor Cris-Tim cu eticheta curată și extindem aromele și tradițiile românești de la marea familie Cris-Tim către toate familiile din întreaga lume”, a completat  Robert Vezeteu, Manager Export Cris-Tim.

Cea mai efervescentă tendință rămâne producerea de alimente cât mai sănătoase, cu eticheta curată, iar producătorul român a fost primul care a virat în această direcție de ceva ani, fapt observat și apreciat de clienții și potențialii clienți care i-au vizitat standul. Cris-Tim a fost primul brand care în 2017 a schimbat regulile jocului în categoriile în care performează și a lansat  “eticheta curată”.

Cris-Tim deschide trei piețe noi în cadrul târgului internațional de la Anuga 2023, eveniment global unde se dă ora exactă în ceea ce privește viitorul produselor alimentare


Onorantă a fost prezența la standul Cris-Tim și aprecierea transmisă de însăși E.S. Adriana- Loreta Stănescu, Ambasador extraordinar și plenipotențiar al României în Republica Federală Germania.

“Felicit Cris-Tim atât pentru succesul de la acest târg, cât și pentru maniera remarcabilă în care s-a prezentat și a reprezentat România la acest important eveniment de profil. Sunt mândră să văd încă o dovada clară a creativității gastronomiei românești.  Judecând după varietatea și calitatea produselor cu eticheta curată expuse la târg, dar mai ales după toate inițiativele întreprinse pentru sustenabilitatea afacerii pe termen lung, le doresc să devină unul dintre cei mai importanți jucători, remarcați și la nivel internațional”, a declarat diplomatul român.

Fondată în 1919, manifestarea expozițională reunește anul acesta peste 7.900 de expozanți din 200 de țări. Cu cele 77 de companii care au expus în pavilionul României, țara noastră a avut cea mai numeroasă participare din istoria prezenței sale la Anuga.

La începutul acestei veri, grupul Cris-Tim a fost certificat, alături de alți cinci producători români, să exporte salamul de Sibiu IGP pe piața din Statele Unite în urma unui audit riguros al Food Safety and Inspection Service (FSIS) efectuat în România. Obținerea acestei acreditări extrem de importante economic pentru țara noastră, pentru o piață cum este cea a Statelor Unite, este rezultatul unui efort conjugat al celor șase membri ai Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS).

Fondat de familia Timiș acum trei decenii ca o mică afacere, Grupul Cris-Tim este astăzi liderul pieței de carne preparată și ambalată și al pieței de ready meals, totodată un jucător important în domeniul lactatelor și al ospitalității.  Grupul este și cel mai mare jucător cu capital românesc de pe piața locală care deservește 20 țări europene, trei fiind în afara Uniunii Europene.  Peste 35% dintre produsele exportate sunt din categoria salamuri, urmate îndeaproape de mici, parizer, specialități, cremvurști și cârnați. Exportul este prioritar în strategia de creștere a Grupului Cris-Tim, cu o pondere anuală în cifra de afaceri de peste 14% la acest moment.

viewscnt
Afla mai multe despre
cris-tim
anuga