Agroland a deschis primul magazin Mega, dintre cele opt pe care planifică să le deschidă în 2021, în urma unei investiții de aproximativ 500.000 euro, în care nu sunt incluse stocurile.
Calculul este că unitatea va genera venituri anuale de 1 milion euro, începând din 2022.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Acesta este al treilea magazin Mega din rețea deschis în urma unei investiții de tip greenfield.
Conceptul Agroland Mega a fost lansat în 2017 și se referă la magazine specializate, cu produse dedicate grădinăritului, îngrijirii animalelor de companie și hobby farming-ului, având o suprafață mai mare cu 300% decât magazinele Agroland tradiționale.
“Am început 2021 în forță, prin inaugurarea primului magazin MEGA cu investiție greenfield din rețea, din acest an, și vrem să continuăm în același mod. Pentru noi, anul acesta va sta sub semnul consolidării rețelei, la nivel național, la fel cum am procedat în 2020. În prezent, ne concentrăm pe deschiderea de unități cu o suprafață cât mai mare, pentru a putea pune la dispoziția clienților un număr considerabil de produse și pentru a le putea asigura tot confortul necesar, atunci când vin în magazin. Ne dorim să întărim poziția Agroland atât în București, unde am deschis prima unitate la finalul lui octombrie, cât și în zonele limitrofe. Inaugurarea recentă a Agroland MEGA Afumați este primul pas în această direcție pe care îl facem în 2021, și consider că am pășit cu dreptul”, spune Horia Cardoș, fondator și Director General al rețelei Agroland.
Fondatorul rețelei consideră că, în prima jumătate a anului, piața va fi asemănătoare ca dinamică cu ceea ce s-a întâmplat în 2020: creșteri pe categoriile de grădinărit, îngrijirea animalelor de companie și hobby farming.
În prezent, în preajma capitalei funcționează nouă unități Agroland tradiționale, iar în primul trimestru din 2021, în afara Agroland Mega Afumați, va mai fi deschisă o unitate MEGA și în Bolintin Vale.
Agroland este cea mai mare rețea de magazine cu produse pentru gardening, pet care și hobby farming din România, are capital 100% românesc și a fost fondată în 1997, la Timișoara, de către antreprenorul Horia Cardoș. În prezent, rețeaua Agroland are 250 de unități, localizate în 29 de județe, și 400.000 de clienți unici/ an. Printre produsele comercializate se află: pui de o zi, furaje și echipamente pentru ferme mici și medii, produse pentru grădinărit - semințe, material săditor, fertilizanți, echipamente - și hrană și accesorii pentru animale de companie.
Agroland a înregistrat o cifră de afaceri de peste 30 milioane de euro, pentru primele nouă luni ale 2020, și are, la nivel de grup, aproape 300 de angajați.