România dispune în prezent de fabrică de procesare a concentratului de uraniu, la Feldioara, precum și de fabrică de producție de fascicule de combustibil nuclear, la Pitești. Concentratul de uraniu este însă cumpărat din import.
Indicele BET de la BVB a pierdut 6% într-o lună în care rezultatele financiare ale companiilor au fost mai degrabă dezamăgitoare.
Compania de stat Hidroelectrica, cel mai important producător de energie electrică din România, vrea să reabiliteze în fabrică transformatorul hidroagregatului 5 de la hidrocentrala Porțile de Fier 1, cea mai mare din țară, transformator care a luat foc în februarie anul acesta, ceea ce a dus la indisponibilizarea pe timp de circa o lună a hidroagregatului.
Jaguar pregătește o schimbare radicală în aspectul mașinilor sale, care va fi regăsită și într-un nou logo, schimbat radical. Stilul primului concept-car ce anunță cum vor arăta mașinile Jaguar în viitor a scăpat însă pe internet și dezvăluie proporții surprinzătoare cu care Jaguar vrea să abordeze viitorul electric.
Jucători din piață susțin că Alin Burcea, fondatorul agenției de turism Paralela 45, printre cele mai mari din țară după cifra de afaceri, ar fi încheiat negocierile financiare pentru vânzarea companiei, într-o tranzacție de circa 16 milioane euro. Contactat de Profit.ro, Alin Burcea neagă, ca moment actual, informația vehiculată.
Compania franceză CDS Groupe, furnizor de soluții de rezervare și plată în domeniul hotelier, aflat în plină expansiune în Europa, inclusiv prin achiziții, și cu ambiția de a deveni lider pe continent, a intrat în România, relevă date analizate de Profit.ro.
Familia Simion și Loredana Apreutese, proprietara transportatorului de mărfuri International Alexander, intră pe piața imobiliară prin platforma ANSI Real Estate Holding, care are deja în lucru proiecte în valoare totală de peste 120 de milioane de euro, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.
Urmează vremuri grele pentru piața de HoReCa, mai ales din perspectiva prețurilor, unde „lucrurile au luat-o razna”.
Au existat zile în care importurile orare la orele de vârf, seara, au ajuns în apropierea capacității totale de import de care dispune infrastructura din România.
Glovo susține că renunță la modelul său bazat pe „lucrători independenți”, care i-a adus amenzi de milioane de euro din partea Inspecției Muncii, în Spania, și datorii mari pentru contribuții sociale neplătite, scrie El Pais.