Mutarea prințului Harry și a soției sale Meghan în Canada poate mări valoarea brandului de țară al acesteia

Mutarea prințului Harry și a soției sale Meghan în Canada poate mări valoarea brandului de țară al acesteia
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 ian 2020

Decizia prințului Harry și a soției sale Meghan de a renunța la îndatoririle lor regale și de a-și împărți timpul între Marea Britanie și Canada ar urma să mărească valoarea brandului Canadei în străinătate și să aducă beneficii turismului, deși consultanții în marketing afirmă că efectul va fi limitat, relatează Reuters.

Regalitatea este o afacere importantă în străinătate. Se estimează că monarhia britanică a contribuit cu 1,77 de miliarde de lire sterline (2,31 miliarde dolari) pe an la economia britanică, potrivit unui raport publicat în 2017 de firma de evaluare a brandurilor Brand Finance din Londra, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Această contribuție provine din active intangibile, cum ar fi contribuția la branduri cu  garanție regală, vizite turistice la obiective precum Buckingham Palace și impactul serviciului lor ca ambasadori de marcă în comerț.

Topul celor mai cautate joburi în 2019 pe plaforma eJobs CITEȘTE ȘI Topul celor mai cautate joburi în 2019 pe plaforma eJobs

Prințul Harry și fosta actriță Meghan au anunțat că își vor reduce îndatoririle regale și vor petrece mai mult timp în America de Nord, urmând să devină independenți financiar. Anunțul a provocat o criză în monarhia britanică și a dus la întrebări despre efectul asupra Canadei.

Orice contribuție economică va depinde de modul în care noii imigranți în Canada se vor poziționa față de noua lor casă, a spus Charlie Scarlett-Smith, director de marketing la Brand Finance în Montreal.

”Dacă vor începe să aprecieze branduri canadiene și identitatea canadiană, atunci vom observa să sectoarele economice respective, turismul și altele, vor începe să crească”, a spus Scarlett-Smith.

Dar orice impact mai larg va fi probabil neglijabil, în special având în vedere că cei doi par să dorească să nu fie în centrul atenției, a spus Doug Porter, economist șef la BMO Capital Markets.

”Simplul fapt că o parte din motivația lor este să fie departe de atenția publică sugerează că nu ne putem aștepta la o contribuție mare în comerț sau turism, sau ceva de acest gen. Nu mă aștept să influențeze în vreun fel economia canadiană”, a adăugat el.

Cuplul, care și-a anunțat decizia de a se retrage la scrut timp după ce a petrecut vacanța de Crăciun în provoncia canadiană Columbia Britanică, a promovat brandul Sussex Royal.

Familia regală britanică este în general populară în Canada, fostă colonie britanică unde șef de stat este regina Elizabeth.

Un sondaj realizat de firma Angus Reid arată că 69% dintre canadienii intervievați au o părere bună despre Harry, dar 45% spun că statul canadian nu trebuie să continue pe termen nedefinit ca monarhie constituțională.

Destination BC, biroul oficial de turism din Columbia Britanică, a estimat că atunci când prințul William și soția sa Kate au vizitat Canada în 2016, relatările presei în print și online ale vizitei au avut ca efectul unei publicități de circa 2 milioane de dolari canadieni (1,53 milioane dolari) numai în Marea Britanie.

”Pe măsură ce vor începe să participe la evenimente publice și să își confirme planurile de a sta în Canada, sunt sigur să vom vedea un interes crescut, ceea ce va crește numărul vizitatorilor în Columbia Britanică”, a spus Clare Mason, purtător de cuvânt al Destination BC.

viewscnt
Afla mai multe despre
canada
harry
meghan