Compania de produse cosmetice și de parfumerie Viorica Cosmetic, care se poziționează drept cel mai mare producător de acest tip din Republica Moldova, a lansat în această săptămână procedurile de recrutare de angajați în București, cu intenția de a intra pe piața din Capitala României.
Compania a intrat în România în urmă cu doi ani, deschizând un magazin la Iași.
În 2017, ultimul an raportat, Viorica Cosmetic a avut afaceri de 253.889 lei și o pierdere de 275.480 lei.
Viorica Cosmetic, pe piață din 1989, are o rețea de 22 de magazine și circa 140 de angajați, exportând în România, Bulgaria, Lituania, Senegal, Belarus, Ucraina.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Grupul francez Auchan cumpără platforma celei mai vechi unități industriale din RomâniaCompania face parte din grupul DAAC Hermes, unul dintre cele mai mari din țara vecină, controlat de Vasile Chirtoacă, candidat în 2015 la Primăria Chișinău și ales în final consilier municipal.
Grupul DAAC, fondat în 1994, are operațiuni în industria de vehicule, piața valorilor mobiliare, sectorul imobiliar, agricultură și, prin Viorica Cosmetic, în industria produselor de îngrijire personală.