Pizza Hut Delivery lansează o strategie nouă de dezvoltare a business-ului, într-un sistem de franciză pentru antreprenorii care vor să deschidă în țară spații sub acest brand, condițiile fiind cumpărarea licenței de operare în franciză, de 25.100 de euro, deținerea unui spațiu cu o suprafață de 100-150 metri pătrați, efectuarea unui training specializat pe o perioadă de 8 săptămâni și formarea unei echipe de 20-25 de angajați, a anunțat Dan Ilie, director executiv Pizza Hut Delivery România.
Investiția medie pentru o astfel de afacere se ridică la 200.000 de euro, în funcție de suprafața și zona restaurantului, incluzând taxa de franciză, costuri operaționale și achiziționarea echipamentelor pentru dotarea bucătăriei.
Investiția poate depăși 200.000 de euro în cazul în care restaurantul este localizat stradal sau poate fi mai mică dacă este amplasat într-un centru comercial.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Prin acest sistem de franciză, viitorii parteneri vor avea acces la platforma de comenzi online, la platformele de evaluare și audit, la training specializat și vor beneficia de asistență permanentă și sprijin în lansarea de noi produse.
Partenerii Pizza Hut vor încheia un contract de franciză pe o durată de 10 ani, cu posibilitatea de reînnoire, și vor plăti redevențe anuale, reprezentând 6% din cifra de afaceri, conform directorului executiv Pizza Hut Delivery România.
“Urmărim menținerea standardelor de calitate și îmbunătățirea lor și a calității serviciilor, precum și timpul de livrare”, a spus Dan Ilie, adăugând că principalul motor al business-ului sunt livrările.
În 2016, a fost lansată aplicația de mobil, comenzile online cifrându-se, la sfârșitul aceluiași an, la 30% din totalul comenzilor. Tot în 2016, Pizza Hut a ajuns la 12 restaurante în țară, prin deschiderea a trei spații noi, două în București și una în Brașov.
CITEȘTE ȘI Firmele care au ca domeniu turism sau restaurante, dar nu desfășoară efectiv astfel de activități vor putea evita impozitul specific - proiect FinanțeCompania își propune lansarea unui program de loializare pentru clienți în acest an și deținerea a 30 de unități în 2020, cu specificația că nu toate unitățile vor fi francizate.
Pizza Hut, companie lansată de peste 59 de ani în industria de pizza, deține peste 40.000 de restaurante în aproape 125 de țări.
În România, Pizza Hut operează din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System.
În prezent, compania deține zece restaurante în București, două în Cluj și câte unul în Iași, Constanța, Ploiești, Timișoara, Brașov și Oradea.
Cele peste 60 de restaurante de tip fast-food deschise în țară sub brandurile Kentucky Fried Chicken (KFC), Pizza Hut și PHD au generat, în 2015, afaceri cumulate de 107,6 milioane euro, cu 26,4% mai mult comparativ cu 2014, iar profitul a crescut de la 6,3 milioane de euro în 2014, la 10,5 milioane de euro.
CITEȘTE ȘI Rețeaua de restaurante Happy din Bulgaria își pregătește intrarea în BucureștiCumulat, încasările Pizza Hut și PHD au ajuns, în 2015, la 35,5 milioane de euro, mai mari față de cele 28,4 milioane de euro raportate în 2014, iar profitul a depășit 1,3 milioane de euro, cu peste 400.000 de euro mai mult comparativ cu anul anterior.
Cei mai vizibili jucători locali pe această piață sunt Jerry’s Pizza și Trenta Pizza.
Piața românească a localurilor de tip fast-food este estimată la jumătate de miliard de euro, adică jumătate din întregul domeniu de restaurante. Principalii jucători pe piață sunt McDonald’s, KFC, Subway și Springtime.