În lupta cu Amazon, Alibaba va permite firmelor mici din Statele Unite să își vândă produsele pe platforma sa

Must read   
În lupta cu Amazon, Alibaba va permite firmelor mici din Statele Unite să își vândă produsele pe platforma sa

Gigantul de comerț electronic Alibaba Group va permite firmelor americane mici să își vândă produsele pe platforma Alibaba.com, acesta fiind un efort de a intra pe piața de comerț electronic business-to-business și a se proteja de companii concurente precum Amazon.com, transmite Reuters.

Anterior, companiile din Statele Unite puteau doar să cumpere produse de pe Alibaba.com, arată news.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Aproximativ o treime dintre cumpărătorii de pe Alibaba.com sunt din  Statele Unite. Peste 95% dintre vânzători provin din China. Acest plan va deschide piețele pentru comercianții americani în țări ca India, Brazilia și Canada. Comercianții americani vor mai putea să vândă și către alte companii din SUA.

Evenimente
Planul rețelei de magazine Profi: 2.000 de magazine și brandul Profi ca marcă proprie pentru produse CITEȘTE ȘI Planul rețelei de magazine Profi: 2.000 de magazine și brandul Profi ca marcă proprie pentru produse

Oferta făcută de Alibaba firelor americane mici survine în condițiile în care compania înregistrează o creștere mai temperată a veniturilor, care sunt puse în pericol și de conflictul comercial dintre Statele Unite și China și de concurența din partea unor rivali cum este compania Pinduoduo, care s-a listat recent la bursă.

Piața de comerț electronic business-to-business (B2B) este evaluată la 23.900 miliarde de dolari, potrivit Comisiei pentru Comerț Internațional a Statelor Unite. Piața de comerț electronic business-to-consumer este evaluată la 3.800 de miliarde de dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
alibaba
amazon