Farmec, cel mai mare producător român de produse cosmetice, intră în Râmnicu Vâlcea, cu un centru de vânzare care va fi deschis în complexul comercial Shopping City.
Shopping City Râmnicu Vâlcea, construit pe malul râului Olt, urmează să fie inaugurat la finalul acestui an de NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor imobiliar din România, după o investiție de 40 de milioane de euro.
Astăzi, rețeaua de spații comerciale deținute de Farmec este formată din 9 magazine, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara și Galați, și 11 magazine Gerovital, în București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.
În Galați, compania a intrat recent.
În primul semestru, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, în creștere cu 9% față de aceeași perioadă din 2016.
Anul trecut, Farmec a încheiat cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei, cu 14% mai mare față de nivelul din 2015.
Afacerile companiei au fost susținute de extinderea rețelei de magazine Farmec și Gerovital.
De la începutul anului, au fost inaugurate 8 magazine de brand. Datorită politicii de extindere, în primele 6 luni ale anului 2017, rețeaua de magazine proprii a companiei Farmec a atins vânzări de 1 milion de euro.
CITEȘTE ȘI J&J trebuie să plătească aproape jumătate de miliard de dolari unei femei care s-a îmbolnăvit de cancer după ce a folosit un produs al companiei. Mii de femei au dat în judecată J&JPrintre principalii competitori ai companiei se numără Cosmetic Plant și Elmiplant.