Trilulilu SA a vândut marca și drepturile asupra domeniului de internet www.trilulilu.ro, incluzând site, conținut, baza de date, către un grup de afaceri din Cluj-Napoca, conform informațiilor Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
UPDATE 8.05 Informația Profit.ro a fost confrmată, fiind anunțat oficial că afacerea a fost preluată de către o asociere formată din Digitap World Cluj-Napoca și Mihai Moga, jurnalist și antreprenor.
"Prin intermediul Digitap Media, unde Digitap World deține 75% din capital, am cumpărat trilulilu.ro", a declarat pentru Profit.ro și Mihai Moga, care deține 25% din Digitap Media.
Trilulilu este o comunitate online în care utilizatorii pot urmări și contribui cu clipuri video, muzică și imagini. Lansarea oficială a avut loc în ianuarie 2007.
În primăvara anului 2019, Profit.ro a anunțat că Sergiu Biriș, fondatorul Trilulilu, a decis vânzarea mărcii în contextul în care a primit mai multe oferte de cumpărare.
Pagina web Trilulilu are lunar 150.000 de vizitatori unici și 650.000 de afișări.
“Am analizat o bună periodă de timp această oportunitate și, când ne-am convins că Trilulilu are în continuare potențial de creștere, am decis să finalizăm tranzacția. Avem în vedere direcții noi de dezvoltare a platformei, ținând cont de dinamica pieței digitale. Digitap are o echipă cu o vastă expertiză în dezvoltare de produse digitale, precum și în distribuția si monetizarea lor, iar acest lucru ne oferă un avantaj competitiv ce ne permite să transformăm Trilulilu într-un produs digital complet și complex, adaptat la pretențiile din ce în ce mai mari ale utilizatorilor, dar și ale advertiserilor”, spune Alex Rus, co-fondator Digitap.
“Misiunea Digitap este de a fi destinația preferată a utilizatorilor în căutare de entertainment digital, fie că sunt jocuri, conținut video sau știri. Am analizat oportunitatea preluării brandului Trilulilu și am decis că ne ajută în strategia noastră de dezvoltare”, a explicat Daniel Tamas, co-fondator și CEO Digitap.
“Proiectul este o provocare, având în vedere că vorbim de achiziția unuia dintre cele mai ofertante branduri din digitalul românesc. Vom dezvolta Trilulilu păstrând la bază principiul deschiderii către toți utilizatorii care generează conținut creativ și original, fie că vorbim de artiști, muzicieni, sportivi, vedete, influenceri sau de oameni obișnuiți care au filmat lucruri neobișnuite. Să nu uităm că Trilulilu era, la un moment dat, al doilea cel mai accesat site de pe piața locală, după Hi5. Între timp s-au schimbat multe în piață, însă brandul are în continuare în ADN-ul său potențialul de a reveni în prim plan”, a afirmat Mihai Moga, Chief Brand Officer (CBO) Trilulilu.
Digitap World a fost înființată în anul 2017 și este controlată de Daniel Septimiu Tămaș - 50%, Ion Alexandru Rus - 45% și Larisa Mureșan - 5%.
Societatea are ca obiect de activitate realizarea soft-ului la comandă, conform www.termene.ro, și a raportat afaceri zero în 2017 și 2018.
Mihai Moga este jurnalist și antreprenor.
Trilulilu a fost fondat de Sergiu Biriș, care conduce și Zonga. Povestea lui Biriș, care a fondat și LiveRail, cumpărată în 2014 de Facebook cu 500 de milioane de dolari, o tranzacție record, a fost prezentată AICI de Profit.ro.
CITEȘTE ȘI Pe fondul epidemiei, Loteria Română accelerează jocurile loto onlineEl administrează Trilulilu alături de Alexis Bonte, care a fondat și eRepublik Labs, controlat astăzi de dezvoltatorul și distribuitorul suedez de jocuri online Stillfront Group.
La începutul anului 2019, Trilulilu a vândut un pachet de acțiuni reprezentând 8,1% din capitalul social al Zonga Music pentru 952.595 lei către Easyhost, companie care furnizează servicii de web hosting mai multor business-uri din România, precum eMAG sau Tuborg. La acest preț, prin extrapolare, Zonga Music valorează 11,8 milioane de lei.
În urma tranzacției, participația Trilulilu în Zonga Music a coborât la 50,4402%. În acționariatul Zonga Music este prezent și operatorul Vodafone Romania, cu o participție de 14,065%.
CITEȘTE ȘI FOTO Dacia 1300 în centrul pustiu al New YorkServiciul online de muzică Zonga a fost lansat pe piață în 2012, iar spre finele anului 2017 a fost lansată la nivel internațional.
"Am vorbit cu mulți români din diaspora și ne-am dat seama că muzica reprezintă pentru ei una dintre cele mai importante conexiuni pe care le au cu țara. Chiar dacă nu mai sunt în România, ei continuă să asculte muzica românească și radio-urile de acasă sau să se întâlnească la petreceri ale comunităților de români, unde muzica românească este pe primul loc”, spunea Sergiu Biriș, CEO Zonga.
După un maxim de 2,99 milioane de lei în 2013, afacerile Trilulilu au scăzut la 133.882 lei în 2018, conform www.termene.ro. Compania a închis anul 2018 cu un câștig de 882.720 lei, de la o pierdere de 109.832 lei în 2017.