Color Smart a deschis un nou showroom și țintește afaceri de 3 milioane de euro. "Pandemia a modificat comportamentul clienților."

Color Smart a deschis un nou showroom și țintește afaceri de 3 milioane de euro. "Pandemia a modificat comportamentul clienților."

Cătălina Trupșor, fondator și CEO Color Smart Distribution

scris 18 iun 2021

Compania românească Color Smart Distribution, importator și distribuitor în România și Republica Moldova al Benjamin Moore și Novacolor, branduri de amenajări interioare și exterioare, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 3 milioane de euro, cu  50% în plus față de anul trecut.

Compania a deschis un nou showroom, în zona Aviatorilor din București, o investiție totală de 500.000 de euro. Investiția se înscrie în strategia de companiei pentru următorii ani, de a crește într-un ritm anual de 30-50%, similar cu evoluția businessului în ultimii trei ani.

Urmărește-ne și pe Google News
Tranzacție surpriză - Grupul suedez de firme Celox, cu fondul de investiții Oresa Ventures, cumpără brandul Daniela\'s, furnizor major pe piața românească de produse ready meal CITEȘTE ȘI Tranzacție surpriză - Grupul suedez de firme Celox, cu fondul de investiții Oresa Ventures, cumpără brandul Daniela's, furnizor major pe piața românească de produse ready meal
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

”Creșterea vine din dezvoltarea și maturizarea sistemului de distribuție, precum și din proiecte noi, atât cu specialiști – arhitecți, designeri, constructori - cât și clienți finali. Observăm dorința clienților de a avea soluții de amenajări interioare sofisticate, unice, personalizate, ceea ce explică avansul segmentului premium de vopseluri de interior și exterior, segment de piață al cărui lider suntem”, spune Cătălina Trupșor, fondator și CEO Color Smart Distribution.

Totodată, noul showroom marchează și rebrandingul companiei fondate de Cătălina Trupșor în anul 2005. Compania deține două showroom-uri proprii în țară – București, Constanța,  – și comercializează produse prin intermediul a 12 magazine partenere în țară.

”Pandemia a modificat comportamentul clienților noștri, care au petrecut mai mult timp în interior și au investit bugete mai generoase în amenajarea locuințelor lor. Apetitul consumatorilor pentru tot ceea ce înseamnă decorațiuni interioare s-a majorat, iar acest trend se va menține și în 2021-2022, susținut de preferința românilor de a fi proprietarii imobilelor în care locuiesc”, afirmă Cătălina Trupșor.i.

Cele mai vândute produse sunt cele cu finisaj mat, iar nuanțele preferate de români sunt cele pastelate, care reprezintă circa 70% din vânzări. De asemenea, sunt pe un trend ascendent vânzările de vopseluri pentru lemn și metal, ceea ce înseamnă că românii realizează mai multe proiecte de amenajări în aer liber (terasă sau curte). 

Piața locală a vopselurilor este estimată la 180-200 milioane de euro și  în ultimii trei ani ritmul anual de creștere a fost de 5-7%.

viewscnt
Afla mai multe despre
color smart
showroom