Retailerul ceh online de mobilă și decorațiuni Bonami a avut, în aprilie, vânzări de 6 milioane de euro pe toate piețele unde este prezent, din care 1 milion de euro pe piața din România.
„Procentual, Bonami a obținut vânzări cu 30% mai mari luna trecută față de martie, când s-a declanșat criza legată de pandemie. În luna mai, așteptăm o creștere cu 80% față de aceeași perioadă a anului trecut pentru întreaga companie și de 120% pentru România’’, a anunțat Pavel Vopařil, CEO-ul companiei.
Bonami anticipează că oamenii vor călători mai puțin și vor petrece mai mult timp în propria locuință și grădină, fiind dispuși la investiții importante pentru crearea unui spațiu plăcut.
Compania și-a lansat propriul transport, dar și transportul expres al comenzilor către clienții săi, în colaborare cu Liftago. Astfel, clienții pot opta pentru livrarea rapidă, în termen 3-4 ore, a produselor de mici dimensiuni.
„Am dorit să oferim servicii complexe, nu doar transportul articolelor supradimensionate la domiciliul clientului, ci și un serviciu de montaj de bază, îndepărtarea ambalajelor și, eventual, preluarea pieselor vechi de mobilier. Niciun curier nu a putut să ne ofere aceste opțiuni, așa că le-am creat noi. Este o componentă a unui nou model de distribuție pe care dorim să îl aplicăm la nivel logistic pe toate piețele unde activăm”, a explicat CEO-ul Bonami.
Momentan opțiunea este valabilă numai pentru capitala Cehiei, însă urmează curând o extindere a serviciilor în toate țările unde compania este prezentă.